har du kjent liv??

babymama81

Elsker forumet
Jeg er 16+6 i dag. (tickeren er feil, men gidder ikke rette opp før UL)
Har ikke kjent noe liv enda. Med forrige mann kjente jeg første gang i uke 17. Hadde trodd jeg skulle kjenne før denne gangen, men dengang ei. Veit det er mange her som har kjent tidlig liv. Hvordan er det med deg???

Mener eg har kjent endel liv, men er jo veldig forsiktig foreløpig... Hadde foranliggende morkake sist, så da kjente jeg ikke tydelig liv før rundt uke 19-20...

Foriegang kjente jeg liv i uke 13-14, men denne gangen kjente jeg liv i uke 10 :) Blir bare mer og mer om dagen også. Spesielt når jeg legger meg for å sove.

Foriegang kjente jeg liv i uke 13-14, men denne gangen kjente jeg liv i uke 10 :) Blir bare mer og mer om dagen også. Spesielt når jeg legger meg for å sove.

Jeg vet rett og slett ikke. Føler at det er noe nedi der, men vet ikke om det er baby eller luft. 

Jeg kjenner noen små dult innimellom, men ikke daglig enda. Husker ikke hvilken uke jeg kjente liv sist, men det var vel rundt 3-4 mndr.

Jeg har kjent, men veldig lite enda da. Men ikke i tvil om at det var den lille. Husker ikke når jeg kjente sist, men senere var det i allefall

Jeg vet rett og slett ikke...men bekymrer meg litt for det...Er 17 uker idag og detter er andremann...husker ikke når jeg kjente liv forrige gang, men tror det var rundt denne tiden...hadde håpet å kjenne liv før nå siden det er andre mann....Har en del tarmbevegelse og luft om dagen :p, så er vanskelig å vite om det er det eller babyen....Men to ganger nå når jeg har lagt meg har jeg kjent dult innenifra, som kan kjennes utenpå....men er så usikker på om det er babyen ??!!

Jeg kjenner boblinger, nesten som et rumpetroll som spreller og sprekker bobler :P ..vet jo ikke om det er babyen da, men 

Jada, her er det action!!

Kjente det i uke 12 denne gangen og uke 14 forrige gang. Det er ikke daglig ennå, men i dag har det vært livlig :)

Jeg har kjent liv hver dag i over en uke nå. Varierer veldig hvor mye det er. Noen dager er det full action, mens andre dager bare ett lite dult i løpet av dagen. (som jeg merker i alle fall)

I dag har det vært full fart med familieselskap, så da har jeg ikke kjent noe, men det kan være fordi jeg ikke har hatt tid til å kjenne etter heller. Kjente i dag tidlig. 

Ja har kjent noe, og det er en stund siden jeg kjente det første gang. Men kjenner det ikke daglig, og jeg må jo konsentrere meg for å kjenne noe, det er jo ikke akkurat noen eselspark så tidlig ;-)

krlstin skrev:
Jeg kjenner boblinger, nesten som et rumpetroll som spreller og sprekker bobler :P ..vet jo ikke om det er babyen da, men 

Signerer her jeg, men jeg er jo bare 12 uker så er gjerne derfor jeg er litt usikker.

Ja men ikke hver dag, og veldig lite.
Har ikke kjent noe idag feks, men kjente igår.

Mener jeg har kjent litt liv for en ukes tid siden og dagene før det. Men har ikke kjent noe siden da. Veldig bekymret for det, siden magen har liksom ikke vokst mer heller :( Men tør ikke tenke noe mer på det... Får bare håpe alt er bra.. og at jeg vil kjenne mer liv når ungen er større..

Ikke godt å si om det er luft eller ikke. Er første lille i magen her :)
Men syntes jeg kjente noe så vidt et par ganger rundt uke 10, men veldig kort. Syntes også jeg kjente noe ons/tor/fre denne uken. Dvs 12+2-4. Kjenner noe akkurat nå faktsk, men er veldig svakt og kan også være luft... Gleder meg til jeg _vet_ det er den lille kjenner :D

Back
Topp