Har du kjøpt noko til babyen enno?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Første babyplagget skal kjøpes inn neste helg, når vi skal fortelle gutten at han skal bli storebror :)

Vi kjøpte vogn først når jeg ble gravid i juni/juli 2016 så den har vi fortsatt, pluss mye annet stash som vi skal bruke til denne lille spiren istede :happy:
Alt fra stellematte, lekematte, doppler, noen små plagg, bamser å noen bøker :p
Jeg klarte ikke å la være:rolleyes:

Har begynt å se på vogn, er kun vogn og seng vi trenger siden vi har alt annet etter minsten :)

Har så mye fra sist og venneflokken har en slags barneklærsirkel, så alt går på rundgang, så vi trenger ikke så veldig mye bortsett fra seng og litt nytt :)

Kjøpt en newbie body i str 50 og strikket en romper. Ellers er bilstol, vippestol, babygym, lekematte, leker +++ klart.
Mangler vogn (bagdel) stellekommode og seng med madrass <3 Blir det gutt er det nok litt shopping som må til, jente - hat noen kasser klare fra storesøster :angelic:

Kun to smokker og noen søte tøfler som jrg ga den vordende far. Har ikke igjen så mye fra de to eldste barna mine.
Vogn blir kjøpt neste år sammen med alt det andre :p

Tør ikke kjøpe noe enda, syns det er litt tidlig. Er bare 5+0 i dag, mista sist 10+0. Føler meg ikke trygg på at det går veien, og vil vente litt med å kjøpe noe.

Jeg har masse fra jeg var gravid sist, men vi har kjøpt inn lekegrind! :-)

Den lille her av både en storebror og en storesøster å arve fra, trolig blir det lite nytt gitt :)

Venter til etter jul, når jeg har bikket 12 uker :) Ellers har vi et lass/tonn med jenteklær fra mini, og leker, vugge, sprinkelseng (men vil ha ny), vogn (men skal ha ny :p) Pluss litt andre praktiske ting :)

Dette blir nr 2, så vi venter med å kjøpe noe til vi vet kjønn :-) har jente fra før, så får vi jente igjen så har vi jo alt :-)
Ellers så må vi ha søskenvogn, så regner med at det blir første prioritering :-) og så må lille frøet få egen stokke tripp trapp stol :-)

Litt tidlig enda, men vi har en jente fra før av så vi har ganske mye fra henne. Men kommer nok til å kjøpe noe i strl 50. Men det skjer ikke nå :P mulig vi kjøper søskenvogn også. Fortsatt litt usikker på det

Har ikke kjøpt noe nå nei, men har fra tidligere litt klær både til gutt og jente... har også vogn og stellebord stående:) venter nok en stund før jeg kjøper noe:)

Har en del etter jentungen som er 4 nå. Men har laget handleliste og skal shoppe en del ting vi trenger på Black friday

Kjøpte voksipose i går. Savnet det sist. Så også på bilstol, helt rart. Er livredd for at noen skulle se oss:-p Liten by.

Kjøper ingenting før senere, hvertfall ikke før etter uke 12.
Men litt annerledes denne gangen siden vi har en liten gutt. Så det er ikke såååå mye vi trenger :happy:

Back
Topp