Har du kjøpt noe til babyen?

Nei.. Men har begynt å gå igjennom klærne etter storesøstra, de ble pakket vekk for ett års tid siden:) koselig!
Prøver å finne en unnskyldning gor å shoppe litt, men fikk tvertimot bekreftet at jeg har altfor mye! Og mye nøytralt..
Men finner vi ut at det blir gutt, blir det shoppings :p
Søskenvogn venter jeg med til neste vår, da vet jeg litt mer om behovet mtp. om storesøstra i det hele tatt er interessert i å sitte i vogn :)
 
Til dere (eller deg?) som venter tvillinger: mitt søskenbarn fikk tvillinger på 3,6 kg og 3,7 kg!! Så der var det ikke behov for prematurklær! De var til og med større en min lille tulle som ikke var tvilling, men også fullgått, og var litt under tre kg. Men antar jo at de fleste tvillinger blir litt mindre enn det?! :)

Vi har ikke kjøpt noe enda... er vel bare rundt 10 uker, så er fortsatt redd for å "feire" for tidlig. Men tenkte oss på en liten privat ultralyd snart, og da kanskje det kjennes mer ekte?
 
Til dere (eller deg?) som venter tvillinger: mitt søskenbarn fikk tvillinger på 3,6 kg og 3,7 kg!! Så der var det ikke behov for prematurklær! De var til og med større en min lille tulle som ikke var tvilling, men også fullgått, og var litt under tre kg. Men antar jo at de fleste tvillinger blir litt mindre enn det?! :)

Vi har ikke kjøpt noe enda... er vel bare rundt 10 uker, så er fortsatt redd for å "feire" for tidlig. Men tenkte oss på en liten privat ultralyd snart, og da kanskje det kjennes mer ekte?



Ja,, har lest at noen faktisk blir store,(HJELP, skal ha plass til de inni magen da..?) men gjennomsnittet på tvillinger ligger under 3 kg... Har kjøpt noe smått også venter jeg til litt lenger og følger med str på dem og kjøper etterhvert.. :)

Var etter ul`en jeg turde å gå å kjøpe mer.. Hadde kjøpt en ting bare før og ville vente til etter ul`en, men når jeg så dem på skjermen og hørte hjertene så klarte jeg ikke vente lenger... :)
 
Ja,, har lest at noen faktisk blir store,(HJELP, skal ha plass til de inni magen da..?) men gjennomsnittet på tvillinger ligger under 3 kg... Har kjøpt noe smått også venter jeg til litt lenger og følger med str på dem og kjøper etterhvert.. :)

Var etter ul`en jeg turde å gå å kjøpe mer.. Hadde kjøpt en ting bare før og ville vente til etter ul`en, men når jeg så dem på skjermen og hørte hjertene så klarte jeg ikke vente lenger... :)


Ja, de var ganske store! Men tror det var ganske over snittet på de to gutta! Skjønner ikke hvordan ho hadde plass til så mye baby inni magen, heller! Men de fleste tvillinger pleier vel å være litt mindre enn gjennomsnittet. Jeg er så spent på størrelsen på denne (ny barnefar). Fikk ei lita jente sist, og har lyst til å føde ut en liten baby denne gangen også :p Innbiller meg det er bedre!! hehe, men aner ikke. Nå har jeg jo gjort det en gang, og fødselskanalen har jo vært åpnet en gang, så hvem vet. Min "nye" mann er mye bredere liksom enn pappaen til jenta mi, og han var visst ikke veldig liten ved fødsel. Aner ikke hva det vil si.

vi tenker oss på tidlig ultralyd ganske snart vi også, og det kan godt hende jeg må kjøpe en liten body eller noe sånt også <3 Så koselig. Jeg har vært utrolig kvalm, men er nå så fin pga akupunktur at jeg bare vil juble!!
 
Jeg har ikke handla, men mamma håper så hardt på jente at hun har kjøpt inn noe jenteklær :) Blir det gutt har vi så masse etter førstemann at vi ikke trenger kjøpe noe mer. :p Så gleder meg å få vite hva det blir :)
 
Jeg fant den nydligste snekkerbuksa i str 56 fra newbie i stad som bare måtte bli med meg hjem. Den var til og med på tilbud. De har også den nydligste lua med et eller annet dyreansikt. Angrer på at jeg ikke kjøpte den. Har god tid da. Men noen ganger faller man pladask.
 
I dag kjøpte jeg barnevogn!! Fryktelig tidlig ute, men må jo bruke feriepengene på noe!? Ble en brukt TFK Joggster twist med bag :)) kry!
 
Jeg fant den nydligste snekkerbuksa i str 56 fra newbie i stad som bare måtte bli med meg hjem. Den var til og med på tilbud. De har også den nydligste lua med et eller annet dyreansikt. Angrer på at jeg ikke kjøpte den. Har god tid da. Men noen ganger faller man pladask.
ja, når ein kjem over sånt er det lov å kaste seg rundt tenker eg :) Herlig!! Deler du bilde??
 
I dag kjøpte jeg barnevogn!! Fryktelig tidlig ute, men må jo bruke feriepengene på noe!? Ble en brukt TFK Joggster twist med bag :)) kry!
Hipp hurra for ny vogn!!! Det er stas det!! Og så blir det veldig virkelig med ein gong!! Får lyst å trille litt rundt på vogna inne i stova og greier.. hehe.. huska den følelsen!!
 
Åhh... den var SUPER søt då!! Finaste selane på den!!! Herlig å få "gull" på salg!!
Ja det var elsk. Vet ikke hvor mye den hadde kostet da men tror jeg hadde kjøpt den uansett. Var så mye fint fra newbie på salg men var mye i str 44. |
 
Ja det var elsk. Vet ikke hvor mye den hadde kostet da men tror jeg hadde kjøpt den uansett. Var så mye fint fra newbie på salg men var mye i str 44. |
Ja, str 44 satse me vel på at me ikkje trenge ;) Me har kjøpt litt newbiklær i 44 til dokkeklær til lillevennen sine dokker. For dei er så gode og mjuke i forhold til det ekle dokkegreieklærne er... Usj! og så tåler de skikkelig vask! koselig med sånne FINE dokkeklær :)
 
Ja, str 44 satse me vel på at me ikkje trenge ;) Me har kjøpt litt newbiklær i 44 til dokkeklær til lillevennen sine dokker. For dei er så gode og mjuke i forhold til det ekle dokkegreieklærne er... Usj! og så tåler de skikkelig vask! koselig med sånne FINE dokkeklær :)
Så gøy at hun får det til dokka si. Når jeg var liten tror jeg ikke det "fantes" så små klær for mine dukker drukna i baby klær fra butikken. he he.
 
Jeg fant den nydligste snekkerbuksa i str 56 fra newbie i stad som bare måtte bli med meg hjem. Den var til og med på tilbud. De har også den nydligste lua med et eller annet dyreansikt. Angrer på at jeg ikke kjøpte den. Har god tid da. Men noen ganger faller man pladask.
Så den lua igjen i stad og enda har den ikke blitt med meg hjem:( Tror kanskje den må få lov til å bli med meg hjem i morgen. Eller så sitter jeg bare her og angrer.
 
Tenker allerede på nyfødtfotografering! Hehe:). Kjøpt masse fine "kostymer"
 
koselig å se at mange har kjøpt noe allerede :) Jeg har reservert vogn som jeg skal kjøpe av veninna mi, vi får den i september. jeg fant også helseteppe og matchende vognteppe på tilbud. Det var herlig følelse å brette ut tepper hjemme å bare se på de. så fant jeg ut at vognteppe hadde glidelås og trykk knapper. Så satt jeg der og prøvde å kneppe dette sammen på alle mulige måter ( glad og spent som 5 åring på julaften) og tilslutt viste det seg å være en slags sovepose som kan brukes som vognteppe. haha
 
koselig å se at mange har kjøpt noe allerede :) Jeg har reservert vogn som jeg skal kjøpe av veninna mi, vi får den i september. jeg fant også helseteppe og matchende vognteppe på tilbud. Det var herlig følelse å brette ut tepper hjemme å bare se på de. så fant jeg ut at vognteppe hadde glidelås og trykk knapper. Så satt jeg der og prøvde å kneppe dette sammen på alle mulige måter ( glad og spent som 5 åring på julaften) og tilslutt viste det seg å være en slags sovepose som kan brukes som vognteppe. haha
 
Back
Topp