Har du kjøpt noe til babyen?

var ikke meninga å poste to ganger men har ikke peiling hvordan jeg skal få den vekk...
 
Jeg velger å drøye det litt (prøver iallefall). Jeg vet at vi får ganske mye av svigerfamilien (de er de eneste som vet det, og de har allerede sagt de vil spandere seng og vogn). Ellers vet ikke moren min om graviditeten enda, men ettersom hun er helt fantastisk på hekling, sy og strikking så er det vel greit å anta at det blir en del hjemmelaga gaver også :p Hun presterte for eksempel i et "vil-bli-bestemor-anfall" for rundt 3 år siden, å sy en DÅPSKJOLE til mitt ikke planlagte barn enda :)

Det jeg derimot har gjort er å montere noen passelige hyller over vaskemaskinen på badet, som vil bli perfekte til å ha bleier, kluter og lignende lett tilgjengelig ved bleieskift og stell :)
 
Vi har jo ei på 2 fra før, så har mye. Jeg har derfor ikke handlet så mye som en sokk enda.

... Mamma derimot... Som hun selv sier: det er min glede i livet og få handle til barnebarnet.. Haha!
 
I dag fikk jeg endelig de to håndprintede bodyene jeg bestillt fra etsy.com (elsker klær og gjenstander som ikke kan kjøpes i butikk!!!) fantastisk fine, og den ene er sååå liten❤ :) Elsk!!!
 
Et par bittesmå sokker.. Rosa:)
Fant de på Cubus, var 2pk sokker, et par til baby og et helt likt til mammaen:) Sånne gode, myke kosesokker :p bortsett fra det har jeg jo alt utstyr fra forrige gang på plass (i boden):)
 
Huff jeg har shoppa MASSE hehe.. og er 11 uker i morgen hehe.. Men jeg er alene og vært i DK for å ordne "ting". Jeg har kjøpt venninna mi sin Simo vogn, da hennes to åring er ferdig med den i løpet av sommeren, så snublet jeg over gjennom noen bekjente ett bilsete som nesten var ubrukt så da kastet jeg meg på det også, fått sprinkelseng av en annen venninne for hun fikk ikke solgt på finn.no og var på vei til å kaste den(kjempe fin dyr en som er 5 år gammel), så var jeg i England med ei venninne med hennes 1 åring så da var det jo innom noen butikker der hvor det ble litt smått med klær da :p Alt er da kjøpt kjønnsnøytralt foruten en sååå søt rosa marihøne drakt, så håper litt på jente ellers så må noen andre få jente hehe.. Bare se hvor søt marihønedrakta ser ut http://www.mothercare.com/Mothercare-Ladybird-Novelty-Romper/545835,default,pd.html hehe.. kunne jo ikke motstå!! Kjøpte i str 6 mnd siden babyen kommer i slutten av januar. Kjøpte også en sånn startpakke med flasker etc for var halve prisen av i Norge :)
 
Back
Topp