Har du kjøpt noe til babyen?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Det er jo fortsatt tidlig for oss alle, men det ER jo vanskelig å holde seg merker jeg! :p
Jeg har kjøpt to ullbodyer på salg hos småkryp, og to bomullsbodyer fra newbie + 4 par sokker :angel1 :D
 
Jeg har kjøpt to små ting ❤ :)
 
Jeg har ikke kjøpt noe ennå :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Har så mye fra før ;) så må vente til oul ;) er det jente behøver vi ikke kjøpe noe :) kanskje supplere med litt ulltøy :)
 
Meg og mamma handla inn en del i går. Bestemor er like ivrig som meg og da blir det sånn.. så kom svigers på kvelden som heller ikke har greid å holde seg så lenge unna shoppinga så blei litt derfra og;-) må ha litt ekstra med to da.. hihi :-D :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1371364549928.jpg
    1371364549928.jpg
    65,7 KB · Visninger: 159
Meg og mamma handla inn en del i går. Bestemor er like ivrig som meg og da blir det sånn.. så kom svigers på kvelden som heller ikke har greid å holde seg så lenge unna shoppinga så blei litt derfra og;-) må ha litt ekstra med to da.. hihi :-D :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Så fine klær!!!! Elsk på elefant-pysjen :)
 
Ja vet! Den var råsøt <3 Vanskelig å finne str under 50 har jeg finni ut da..
Ja, det sliter jeg med også. Var rundt i butikker i går, og omtrent alt av klær er i størrelse 62 og oppover ? :p Tvillinger er jo som oftest enda mindre enn andre babyer som kommer alene. Så du må vel hamstre alle de små størrelsene. Fant faktisk EN pysj i størrelse 47 på Kappahl :)
 
Har så mye fra før ;) så må vente til oul ;) er det jente behøver vi ikke kjøpe noe :) kanskje supplere med litt ulltøy :)
Samme her.. Har jente født i mars 2012, og har mer klær etter henne enn hum fikk tid til å bruke selv.. Så hvis det er jente trenger vi nesten ikke noe nytt.
 
Ja, det sliter jeg med også. Var rundt i butikker i går, og omtrent alt av klær er i størrelse 62 og oppover ? :p Tvillinger er jo som oftest enda mindre enn andre babyer som kommer alene. Så du må vel hamstre alle de små størrelsene. Fant faktisk EN pysj i størrelse 47 på Kappahl :)


Ja vet.. ;) Vi tok med det meste vi fant i 44 vi :p Men vil jo gjerne ha litt likt på dem også. Og det er mye det er bare en av... ;) Har god tid enda da.. Det var lykke å gå å shoppe i går, og gjorde ikke noe at den kommende bestemoren er like ivrig og spanderte litt ;)
 
Ja vet.. ;) Vi tok med det meste vi fant i 44 vi :p Men vil jo gjerne ha litt likt på dem også. Og det er mye det er bare en av... ;) Har god tid enda da.. Det var lykke å gå å shoppe i går, og gjorde ikke noe at den kommende bestemoren er like ivrig og spanderte litt ;)
Så deilig, skikkelig godfølelse å ha fine og like ivrige mennesker rundt seg :D
 
Så deilig, skikkelig godfølelse å ha fine og like ivrige mennesker rundt seg :D


Ja ;) Pappa har vært på nettet og googla masse etter vi fikk vite det er tvillinger.. Hvor store de pleier å være når de blir født, hva er spesielt med enegga - hvordan var prosessen med det har vært, og mye annet ,) Mamma gleder seg til å ta med ultralydbildene på jobben i morra og vise fram barnebarna sine og :p hehe
 
Nei, ikkje kjøpt noko endå! Men gledar meg over deko som har starta redebyggingen ;)
Sambo har en sønn fra før, og sammen har me ei jente... så litt utstyr har me jo liksom liggande! Ikkje så masse for gutt da, siden alt det er delt mellom dei, men blir det jente har me jo stort sett alt me trenger!
Men litt kose handel, som er berre til den nye bebisen må me jo ha! Noko som var berre h*n sitt som baby :) Og litt meir gulpeklutar i alle fall! Og bag til vogna. Og så ønsker eg me leandervugge, hadde ikkje det sist, brukte berre vogna inne, og det fungerte godt! Denne gongen vil eg gjerne ha vugge i tilegg
 
jeg har handlet litt:) Et par bodyer,bukser, luer og sokker. og bjørnedress:)
 
Jeg har så mye fra før så er egentlig lett å la være. Hvis det er ei jente som viser seg på ul så kommer jeg til å handle litt klær:) vogn og bilstol må handles inn men det blir ikke før i desember tenker jeg...


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
 
Jeg har så mye fra før så er egentlig lett å la være. Hvis det er ei jente som viser seg på ul så kommer jeg til å handle litt klær:) vogn og bilstol må handles inn men det blir ikke før i desember tenker jeg... Hvis jeg finner noen tynne ull-luer kommer jeg til å kjøpe de.


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3



<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
 
Har handla litt mer prematurklær på salg, da jeg regner med at denne babyen også blir like liten som søskene.
 
nei. kjøper en symbolsk ting etter svar på genprøver tenker jeg

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp