Har du kjøpt noe til babyen enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Oi, kjøpt altfor mye til og ta bilde, har nesten 3 fulle bæreposer med klær...hehe. Noe ble kjøpt før MA forrige gang men har rukket og kjøpe noen få ting denne gangen også. Mannen reiser for og kjøpe stellekommode idag pga mangel på lagringsplass så vi kan få lagt bort alt vi har kjøpt :p

Oi, kjøpt altfor mye til og ta bilde, har nesten 3 fulle bæreposer med klær...hehe. Noe ble kjøpt før MA forrige gang men har rukket og kjøpe noen få ting denne gangen også. Mannen reiser for og kjøpe stellekommode idag pga mangel på lagringsplass så vi kan få lagt bort alt vi har kjøpt :p
Bilde av det du liker best da?:)

Seng er alt jeg har fått tak i så langt.

ImageUploadedByBV Forum1369741497.760154.jpg

Her kommer noen av favorittene... Newbie fra KappAhl og Joha er nok favoritt-merkene :)

Legger også ved stellekommoden min kjære skal hente idag :) Denne gangen ønsket vi en stellekommode uten badekar i og som hadde mye større plass på toppen slik at man både kan få plass til stellematte og samtidig kunne ha en kurv med salver osv andre nødvendige ting lett tilgjengelig oppå. Ønsket helst den typen de har i usa men det er ikke bare bare og få tak i her så da falt valget på denne fra Bohus :)
DSC_0070.JPG 7053346016276.jpg

Kjøpte to bodyer på nett i går, syns det var skikkelig skummelt, siden vi ikke er ute av "faresonen" enda, men samtidig syns jeg det var veldig befriende :) Lykkerus!!!

Kjøpte to bodyer på nett i går, syns det var skikkelig skummelt, siden vi ikke er ute av "faresonen" enda, men samtidig syns jeg det var veldig befriende :) Lykkerus!!!

Nesten alt jeg har kjøpte jeg før MA sist sv.skap og jeg eeelsker alt like mye nå, det er ikke en vond påminnelse så jeg ser ingen grunn til og la seg holde igjen av redsel :) Man må unne seg selv og nyte denne fantastiske tilværelsen <3

Nesten alt jeg har kjøpte jeg før MA sist sv.skap og jeg eeelsker alt like mye nå, det er ikke en vond påminnelse så jeg ser ingen grunn til og la seg holde igjen av redsel :) Man må unne seg selv og nyte denne fantastiske tilværelsen <3
Takk! Har begynt å tenke sånn jeg også, viktig å ikke leve i frykt for at noe skal skje, heller nyte hver dag som går :)

Back
Topp