M
Moderator Kjersti
Guest
Bilde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde av det du liker best da?Oi, kjøpt altfor mye til og ta bilde, har nesten 3 fulle bæreposer med klær...hehe. Noe ble kjøpt før MA forrige gang men har rukket og kjøpe noen få ting denne gangen også. Mannen reiser for og kjøpe stellekommode idag pga mangel på lagringsplass så vi kan få lagt bort alt vi har kjøpt![]()

Kjøpte to bodyer på nett i går, syns det var skikkelig skummelt, siden vi ikke er ute av "faresonen" enda, men samtidig syns jeg det var veldig befriendeLykkerus!!!
Takk! Har begynt å tenke sånn jeg også, viktig å ikke leve i frykt for at noe skal skje, heller nyte hver dag som gårNesten alt jeg har kjøpte jeg før MA sist sv.skap og jeg eeelsker alt like mye nå, det er ikke en vond påminnelse så jeg ser ingen grunn til og la seg holde igjen av redselMan må unne seg selv og nyte denne fantastiske tilværelsen <3
jeg ogTør ikke kjøpe noe enda og heller ikke se på det jeg har fra føra. Men snik titter litt på finn og i butikker. Gleder meg til å shoppe.