Har du kjøpt noe enda?

Nå er det bare et år siden jeg fødte forrige gang, så vi har mye klær og utstyr fra forrige:) Vi må ha søskenvogn, bilstol og så vil vi ha en ekstra tripp trapp-stol, men jeg venter litt med å kjøpe. Må se om det er litt salg, for babyutstyr er så himla dyrt!:rolleyes: Vogn ser vi etter brukt.

Sist gang ventet jeg leeeeenge før jeg kjøpte mammaklær, og det angret jeg veldig på, for jeg følte meg som en dass store deler av svangerskapet og tiden etterpå:bag: Så nå har jeg nettopp lagt inn en liten bestilling på zalando:angelic:
 
Tenker ikke å kjøpe noe før minst 12 uker på vei.
 
Jeg venter nok med å kjøpe noe til etter uke 12. Tenker å gjenbruke det meste av utstyret vi har fra nr 1. Avhengig av kjønn så må vi kanskje kjøpe noe andre klær ;)
 
Vil vente til jeg vet kjønn. Har masse jenteklær liggende. Krysser alt for en jente til. Sparer nok en del penger da :p
 
Ikke kjøpt noe enda. Har en doppler som ble kjøpt når vi var gravid sist og mistet. Tørr ikke å kjøpe noe til baby enda før etter uke 12 :)
 
Nei, men har skikkelig lysr, men tenker det er greit å vente en stund, kanskje tilogmed helr til OUL. Har noe klær kjøpt inn da og har mye etter forrige men å kjøpe babyklær er jo kanskje det koseligste som finnes :happy:
 
Var å kjøpte julegaver i en babybutikk denne uken. Aldri vært inne der før.
De hadde så utroolig mye fint, ble nesten emosjonell av å gå inn dit. Så får meg spira vår i alle de søte klærne.
Kjøpte supertøff skjortr med slips til faddergutten min (4 år) og en råtøffbog myk ullgenser til samboeren sin faddergutt (1 år)

Der klør etter å starte selv!
 
Jeg kjøpte en liten ulldress sist jeg var gravid (mistet, men likevel). Ellers har vi egentlig alt fra før.
 
Lenge siden vi hadde små så her trenger vi alt. Tenker ikke begynne å kjøpe før til våren,
 
Første babyen min, og pappaens lille attpåklatt, så vi trenger alt! :joyful: Satser på noe nytt, noe brukt og noe arvet, men vi venter nok til uke 12 som er like før julaften.

Litt kjedelig å ikke kunne ønske seg barneutstyr til jul, men for en fantastisk julenyhet å kunne gi familien hvis alt går bra frem til da! :rendeer

Jeg har begynt å titte litt på vogner og stæsj på nett, for en jungel det er for oss som ikke har gjort dette før... :D
 
Første babyen min, og pappaens lille attpåklatt, så vi trenger alt! :joyful: Satser på noe nytt, noe brukt og noe arvet, men vi venter nok til uke 12 som er like før julaften.

Litt kjedelig å ikke kunne ønske seg barneutstyr til jul, men for en fantastisk julenyhet å kunne gi familien hvis alt går bra frem til da! :rendeer

Jeg har begynt å titte litt på vogner og stæsj på nett, for en jungel det er for oss som ikke har gjort dette før... :D
Haha samme her. Kjæresten prøvde seg på at vi ville jo spare masse penger hvis vi fortalte det til mora hans. For hun ville garantert klikke (første barnebarnet) og kjøpe oss masse fint. Det ble nei fra meg!

Og det ble så utrooolig mange forskjellige vogner of vugger. Har utsatt avgjørelsen til mot vårparten:bag:
 
Kommer til å drøye det til jeg er 20-25 uker jeg tror jeg.. Jeg er en katastrofetenker så noe annet tør jeg ikke..
 
Har ikke kjøpt noe til babyen, bare garn og startet på en liten gul genser :) kjøpt to mammabukser til meg, jeg får meg ikke til å bruke de enda da jeg ikke føler jeg er «langt nok» på vei :p
 
Back
Topp