Har du kjæledyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Vi har ei lita hundefrøken som hele tiden vil ligge ved/på magen min:)

Har en hund og en katt. Ingen av de bryr seg noe spesielt om at jeg er gravid. Katten hadde jeg når jeg gikk gravid med førstemann, mens hunden er like gammel som guttungen. Katten reagerte noe voldsomt etter fødsel, så må jo si jeg er veldig spent på hvordan hun skal ta det denne gangen ;) hunden som jeg hadde den gang brydde seg ingenting :)

Kjæresten har to katter som er veldig på meg når jeg er der nå. Spent på om de fortsetter å være så på nå som vi flytter sammen.

Har to katter har ikke merket så mye forskjell utenom at den ene katten har flyttet fra min fot ende til mannens :-P forje graviditet så ble den ene katten ekstremt kosete og skulle alltid ligge på magen min

Katt og kanin. Ingen forandring ;) Den ene katten er like klengete som alltid og den andre er like hard-to-get som vanlig :P Kaninene bor i kjelleren, så de merker vel neppe noe uansett ;)

Vi har hund. Denne gangen har hun ikke reagert slik som sist. Sist ville hun kose med magen, denne gangen tar hun mer avstand.

Har hund, og hun er kanskje blitt litt mer overbeskyttende overfor meg. Vil hele tiden være der jeg er, og står ikke opp før jeg står opp selv om de andre er våkne (ligger i korg utenfor soverommet) :-)

Jeg har en pusefrøken som er like kosete som før :) Kan nesten ikke sitte i sofaen før hun skal sitte på fanget :)

Har 2 katter og en hund, ikke noen forskjell ovenfor meg.

Sist ble hunden så omsorgsfull ovenfor babyen, lå og passet på henne hele tida, og lå ved vogna. Regner med hun gjør det samme nå, 6 år eldre :)

Har 2 katter og en hund, ikke noen forskjell ovenfor meg.

Sist ble hunden så omsorgsfull ovenfor babyen, lå og passet på henne hele tida, og lå ved vogna. Regner med hun gjør det samme nå, 6 år eldre :)
Så koselig, slik var vår hund også! Og når lillemann ble større hadde hun såå lyst å leke med han :-D

Har hund, hu er 7 år. Tror hun merker det, vil være der jeg er hele tiden :)

Jeg har 1 hund og 1 katt. Har ikke merket noe spesielt, men er mer spent på hvordan det går etter fødselen, da vi ikke har barn fra før. Kan man gjøre noe så de er forberedt på at det kommer en liten en i huset?:p

Back
Topp