Har du kid sleep klokke? *trenger hjelp*

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Nå har både jeg og gubben prøvd og stille den inn, og fulgt bruksanvisningen, men ingen får det til og funke. [>:]

Jentungen satt pent og pyntelig og ventet i sengen sin i dag tidlig, på overtid, fordi hun fikk denne klokken i går og kuen hennes ikke sto opp. SÅ spent, og så skuffet.

Kan noen hjelpe oss med hvordan vi skal få den stilt inn? Den dansende kuen skal vel lyse fra klokkeslettet du stiller inn at barnet kan stå opp og frem til klokkeslettet du stiller inn som natt?

nå står den klokka oppe.. og jeg er nede..
men du skal trykke på den set-knappen, og sette a1 til morgenklokkeslettet. a2 står bare på 12:00 her..
den knappen på siden, skal stå på den der det er sol og måne halvdelt symbol..

skjønner?

Aner ikke, men hvor gamle barn passer de til?
Dumt og gi i 5års gave?[:-]

Beklager kupping av tråd

ORIGINAL: Dollface

men du skal trykke på den set-knappen, og sette a1 til morgenklokkeslettet. a2 står bare på 12:00 her..

skjønner?

Øh.. nei.. [:-]

Skal du ikke stille inn natt også? Eller? Og a1 og a2? Hm.. Har ikke sett noe a1 og a2 jeg. Men det er vel innstilling 1 og 2, så jeg skjønner jo hva du mener da.

skal det våkne dyret lyse fra morgen og til kveld?

ORIGINAL: *lottalus*

Aner ikke, men hvor gamle barn passer de til?
Dumt og gi i 5års gave?[:-]

Beklager kupping av tråd

Aner ikke jeg. Jentungen er tre, og syntes den var kjempe stas helt til hun så den ikke funket som den skulle. [:-][8D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

skjønner?

Øh.. nei.. [:-]

Skal du ikke stille inn natt også? Eller? Og a1 og a2? Hm.. Har ikke sett noe a1 og a2 jeg. Men det er vel innstilling 1 og 2, så jeg skjønner jo hva du mener da.

skal det våkne dyret lyse fra morgen og til kveld?

*finner bruksanvisninga* toooooo sek

Vi har nr 1 på våknetid og nr 2 på leggetid [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Vi har nr 1 på våknetid og nr 2 på leggetid [:)]

Ja, det er det vi har gjort også. Men den våkner ikke. [>:]

først stiller du inn ar du skal ha 24timers modus:
- trykk "set" og velg 24 (lite blinkende tegn) med pilknappene
still inn klokka: (tiden)
- vent til det slutterå blinke i displayet, trykk set 2 ganger og still inn minutter med pilknappene, trykk på set igjen før det slutter å blinke og still inn timen med pilknappene.
Still inn morgenalarmtid:
- vent til de slutter å blinke i displayet - trykk set 4 ganger og alarmklokke1 blinker, still inn minutter, trykk på set igjen og alarmklokke1 blinker og du kan stille inn timen

nå er du ferdig, og så setter du knappen på siden på det symbolet der det er måne skråstrek sol.

Vi skrur den på 0 om morran, og bare drar knappen ned på solmånesymbolet om kvelden.. works like a charm..

først stiller du inn ar du skal ha 24timers modus:
- trykk "set" og velg 24 (lite blinkende tegn) med pilknappene
still inn klokka: (tiden)
- vent til det slutterå blinke i displayet, trykk set 2 ganger og still inn minutter med pilknappene, trykk på set igjen før det slutter å blinke og still inn timen med pilknappene.
Still inn morgenalarmtid:
- vent til de slutter å blinke i displayet - trykk set 4 ganger og alarmklokke1 blinker, still inn minutter, trykk på set igjen og alarmklokke1 blinker og du kan stille inn timen

nå er du ferdig, og så setter du knappen på siden på det symbolet der det er måne skråstrek sol.

Vi skrur den på 0 om morran, og bare drar knappen ned på solmånesymbolet om kvelden.. works like a charm..

Hm.. Det er jo det vi har gjort. [>:] Jaja, vi får bare prøve igjen da. [8|] Men takk! [:)] Da vet jeg i allefall at vi gjør det.. eh.. riktig.. ? [8D][:)]

merker av denne

Eg fikk det ikkje til eg heller, men det var eg som hadde misforstått.

Eg stilte klokken, men satt og irriterte meg over at kua lå jo og sov når jeg satte den på!!

Viste seg til at den skulle det da[8D]

Du skal stille klokken til det klokkeslettet kua skal stå opp. Når du setter på lyset på den da, så ligger kua og sover, er jo det barnet skal når barnet går til sengs og. Når klokka blir det klokkeslettet dere har stilt inn, så skal kua stå opp[8D]

Vesla her elsker klokka si, og leggetidene hennes er blitt myyye bedre etter vi kjøpte den[:D]

Fått sånn kl vi åh til frøkna nå. Får ikke kua til å stå opp selv etter riktig i nytolkning. Åh jeg klikker for har litt dårlig tålmodighet da jeg er full av gravide hormoner nå.

Fått sånn kl vi åh til frøkna nå. Får ikke kua til å stå opp selv etter riktig i nytolkning. Åh jeg klikker for har litt dårlig tålmodighet da jeg er full av gravide hormoner nå.
Du stiller klokka og så klokkeslett for når den skal stå opp. Hva er det som går galt?

Du stiller klokka og så klokkeslett for når den skal stå opp. Hva er det som går galt?

Den sover på dagen akkurat nå etter en runde til med å stille klokkeslett den skulle stå opp. Skulle stå opp 7:30 men sover nå så la den seg for tidlig også egentlig.

Den sover på dagen akkurat nå etter en runde til med å stille klokkeslett den skulle stå opp. Skulle stå opp 7:30 men sover nå så la den seg for tidlig også egentlig.
Prøvd å slå den av og på?

Altså, den legger seg ikke til å sove automatisk. Første gangene du trykker så stiller du klokka. (Time og minutt) andre og tredje gang du trykker stiller du når du vil at den skal bli dag. Fjerde og femte gang du trykker stiller du om du vil at den skal våkne ennå engang (om ungen feks sover en dubb på dagen). Får å få kua til å sove må du skru den av og på. :)

Back
Topp