Har du iPhone?

lenemor

Forumet er livet
Jeg emrker at jeg får bare mer og mer lyst på en iPhone... og jeg vet ikke hvorfor. Jeg er jo teknisk tilbakestående, så jeg hadde aldri klart å bruke mer enn en brøkdel av funksjonene, slik som på telefonen jeg har nå, jeg liker jo egentlig ikke touchtelefoner, jeg hadde det en kort stund før innbruddet vårt, men allikevel så har jeg sååå lyst på. Har flere kollegaer som har en slik, og de skryter hemningsløst, og de drar den opp og fikser alt; mail, internett, etc... men jeg har egentlig slikt på min telefon også, jeg finner bare ikke ut av det

Så.. har du en iPhone, og hvorfor skal jeg slutte å ønske meg en?[:D]

Nei, jeg har ikke det.. og ikke vil jeg ha det heller! Er fornøyd med Sony Ericsson X10 mini..[:)]

Tror den er en sånn ting som alle "må" ha, og at det er forventet at man skryter..[8D]

Nei jeg har heller ikke.. Jeg er også slik at jeg blir revet med av noe "alle" har, men prøver å holde igjen på dette.. Jeg har internett hjemme, bra kamera på mobilen jeg har, og får snart hendene fulle med en liten en til så jeg SKAL klare å la være[:D][:D]

Jeg har heller ikke, elsker Sony Ericson.. Men må si jeg og har lyst på iphone assa [8D]

Jeg ønsker meg også en[;)] Angrer meg for at jeg kjøpte HTC deisre sidenfor Iphone.

Jeg har ikke. Syns de er altfor dyre til mitt bruk. Internet har jeg hjemme, så det har jeg ikke behov for. Nå sist så kjøpte jeg meg en nokia x6, minner litt om iphone bare ekstremt mye billigere. Jeg er kun sony ericsson fan, men etter utallige telefoner med feil på så byttet jeg merke. Den får duge til den kreperer. Men blir nok ikke iphone da heller gitt. [:D]
Men er du ute etter alle de finessene så er jo ikke iphone så dumt, men hvis du klarer deg med bilder og små surfing og vanlig mobil bruk så er det mange som ligner iphone bare mye billigere som sikkert hadde passet like godt.[:)]
Men det er min mening da[8D].

Saken er at jeg egentlig ikke er opptatt av dingser, mobilen min er bare to år gammel, og det er en Nokia N96, det er en veldig god telefon.. og jeg hater jo egentlig alle andre telefoner enn Nokia sine. Nei, jeg kommer jo ikke til å kjøpe en, de er alt for dyre... det er bare hodet mitt som tuller med meg

ORIGINAL: lenemor

Saken er at jeg egentlig ikke er opptatt av dingser, mobilen min er bare to år gammel, og det er en Nokia N96, det er en veldig god telefon.. og jeg hater jo egentlig alle andre telefoner enn Nokia sine. Nei, jeg kommer jo ikke til å kjøpe en, de er alt for dyre... det er bare hodet mitt som tuller med meg

Ja lenemor det er bare hode som tuller. Ta deg en kald dusj.... det skal hjelpe[:D]

hehehe.. [:D]

Jeg har HTC Desire og er godt fornøyd med den. [;)][:)] Ser ingen grunn til å ha Iphone 4 og ei heller den prisen det er på de [;)] Bare pga merket [&:]

Kald dusj ja [:D]

Nei det blir nok ingen iphone altså - jeg er jo til og med litt imot hele apple-greia [8D]

jeg har htc deisre.. og fornøyd med den.. den har jo i grunn alle funksjonene til iphone.. jeg er som deg egentlig litt i mot apple.. syns de er litt sære...[8D] men... hadde sikkert vært fornøyd med iphone om jeg hadde hatt det.. aldri hørt noe negativt om den liksom.. men får liksom sjekket internett, mail og alt på den jeg har og... og det er bra kamera på den.. med blitz[:)]

Jeg har xperia x10, den store. Altså sony ericson sin versjon! Må si at jeg digger den!! [:D] Fikk den av mannen i julegave.. sånn på forskudd! tidligere har jeg bare hatt telefoner som har hatt kort levetid, så jeg krysser fingrene for at denne varer mer enn ett år

Jeg har iphone. Er ikke fornøyd med bildekvaliteten, Men det er vel det eneste jeg ikke er helt fornøyd med!
Nå skal de sies at jeg og var veeeeldig imot iphone en stund! Irriterte meg over sambo som hele tiden dro den opp og viste div. Men så skulle han bytte ut 3ern mot 4ern, så prøvde jeg den en liten stund og ingen får ta den fra meg! Og jeg er heller ikke noe flink med tekniske duppeditter.

Jeg sa til å begynne med at den telefonen skulle jeg ikke ha om de kastet den etter meg!
... men så fikk jeg plutselig så lyst på den likavel [&:]
Men det var bare helt til jeg oppdaga at man ikke får kjøpt den uten abonnement! Og jeg er
IKKE villig til å bytte ut mitt kjære OneCall-abonnement med noe annet [;)]

Jeg fikk Xperia x10i mini pro til bursdagen av mann og barn, og er kjempefornøyd [:D]
Og den har jo mange av de samme tingene son Iphone.

Back
Topp