Har du instagram?

PK88

Blir kjent med forumet
Jeg heter Pippikraft på instagram. Legger ut om mitt liv, trening og mat. Alltid gøy å følge andre som også er i samme livssituasjon så jeg ønsker å følge flere gravide :D
Følg gjerne meg og.:dance011

Kommenter hva du kaller deg og kanskje litt hva du legger ut om.

Jeg er veldig glad i å følge treningsinspirasjon, matinspirasjon, interiør, kreative diyprofiler, familieliv. <3
Skjermbildei.PNG

Angrer på at jeg begynte å følge deg :/ savner kroppen min :( etter å ha døyvet kvalmen med alt annet enn bra mat de siste to mnd og null overskudd til trening har kroppen forfalt totalt! Hadde en plan om å holde meg aktiv og spise bra, men failet totalt! Håper på bedre tider fremover :) :) :)

Jeg heter victoriahel1 :) jeg legger litt om hverdagen min bare, men fremover blir det nok mer om graviditeten :) vil nok prøve å bruke instagram som en slags "dagbok" for graviditeten :)

Angrer på at jeg begynte å følge deg :/ savner kroppen min :( etter å ha døyvet kvalmen med alt annet enn bra mat de siste to mnd og null overskudd til trening har kroppen forfalt totalt! Hadde en plan om å holde meg aktiv og spise bra, men failet totalt! Håper på bedre tider fremover :) :) :)
Hvis det er en trøst så har jeg spist vannvittig mye dritt de siste mnd jeg også. Og ikke hatt en ordentlig treningsøkt før denne uken siden januar. Jeg har vært helt tom for energi. Og det føles ikke så godt inni hodet når det er slik. Men vi må lytte til kroppene våre og det har jeg valgt og gjøre. Nå skal jeg skjerpe meg matmessig også. Kanskje jeg kan inspirere deg fremfor at du skal føle deg verre. :hug003 Jeg har lyst på absolutt alt om dagen :p så derfor er det stadig fult i kjøleskapet vårt:confused013

Jeg heter victoriahel1 :) jeg legger litt om hverdagen min bare, men fremover blir det nok mer om graviditeten :) vil nok prøve å bruke instagram som en slags "dagbok" for graviditeten :)
Da følger jeg deg :D Fin profil. veldig ryddig når alt er så likt i fargene :joyful:

• Liker
Reactions: VHN
Hva heter du på ig forresten?

Har akkurat opprettet en IG-konto som skal handle om graviditeten :) Kaller meg lykkeliva, ta gjerne en titt!

Jeg heter orsikaswahn på Insta. Er i perioder plutselig mer aktiv enn ellers, og legger ut bilder om hverdagslivet, og nå litt om magen også. :-)

Back
Topp