Har du innover eller utover-navle?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Altså... ungene erter navlen min:angelic: de sier jeg har ringeklokke på magen! Navlen stikker skikkelig ut! Hvordan er din?:wtf

Har en veldig dyp navle i utgangspunktet, den er enda innover å er usikker på om den i det hele tatt blir å "poppe" ut :hilarious:

Min er enda innover men presser seg stadig mer utover... blir nok en knapp før lillevenn kommer!

Min er veldig dyp i utgangspunktet den også, og sist poppet sen aldri ut, enda så gigantisk jeg ble. Den ble liksom nesten borte? Både litt utover litt innover.

Innover og ser normal ut. Det var den hele svangerskapet med nr 1 også så den blir normal hele veien denne gangen også men kan være fordi jeg ikke er tynn eller har aldri vært tynn før:D

Ringeklokke :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg har innovernavel og hadde det hele veien sist :p

Innover, men har kommet lenger ut enn den pleier å være. Blir nok godt strekt før juli, tipper jeg. ^^,

Veldig stor og utover navle, men jeg har fått påvist navlebrokk. Har sammenheng med at jeg har vært gravid 4 ganger før og at magemusklene mine er veldig delt.

Den er i starten av ånpoppe, men stikker litt ut nå. Den poppet ikke sist, så dette er nytt for meg :hilarious: skikkelig ubehagelig mot klærne, noen tips??:oops:

Back
Topp