Har du Ikea seng/madrass?

Sebastians*mamma

Elsker forumet
Hvem type madrass/seng har du, og er du fornøyd? Evnt, hvem er du IKKE fornøyd med? Skal på sengeshopping på Ikea etterpå, og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken løsning jeg skal gå for. Så trenger noen tips! [:)][:)][:)]

Vi har Ikea rammemadrass som gubben kjøpte for mange år siden (5 år ihvertfall), og vi er veldig fornøyde. Husker ikke hva den heter heller dessverre, så jeg er visst ikke sånn kjempehjelpsom:) Er generelt veldig fornøyd med alt vi har fra Ikea:)

vi har også ikea rammemadrass - mannen min kjøpte den flere år før vi traff hverandre, så den er kanskje 10 år gammel nå.. begynner å bli litt nedligget, men har vært super helt til nå i det siste. Tror vi skal bytte den ut, og kunne godt valgt ikea igjen hadde det vært i nærheten

ORIGINAL: lilleninni

Vi har Ikea rammemadrass som gubben kjøpte for mange år siden (5 år ihvertfall), og vi er veldig fornøyde. Husker ikke hva den heter heller dessverre, så jeg er visst ikke sånn kjempehjelpsom:) Er generelt veldig fornøyd med alt vi har fra Ikea:)

Det har vi som gjesteseng og når gubben var ukependler en periode brukte han den. Sultan æææææhhhh eteller anddet. SUUUUUPER madrass!!! Skal ha sultanmadrasser i køysengen til barna også etterhvert.

ORIGINAL: suki

Vi har akkurat hivd ut gamle furusenga vår og flytta over i ny ikea seng. Malm heter den. (I fargen Bjørk). Våre gamle dyre madrasser m/overmadrass i 180x200cm passa akkurat nedi ny-senga! [:)]
Er fornøyd så langt. Har ikke somla oss til å kjøpt matchende nattbord enda da.

Den Malm sengen har jeg også sett på, i brunsort. Kjempefin [:)] Men vet bare ikke åssen madrasser jeg skal velge om jeg går for den. Tenkte egentlig på vanlig rammemadrass, men den sengen er jo bare så fin [:)] Så litt lyst på den.

Mamma og de har madraaser fra ikea, på sitt rom og våre rom.. og de suger!!!! Er drit vonde å ligge!!!
Husker desverre ikke hva de heter..

ORIGINAL: Sebastians*mamma

ORIGINAL: suki

Vi har akkurat hivd ut gamle furusenga vår og flytta over i ny ikea seng. Malm heter den. (I fargen Bjørk). Våre gamle dyre madrasser m/overmadrass i 180x200cm passa akkurat nedi ny-senga! [:)]
Er fornøyd så langt. Har ikke somla oss til å kjøpt matchende nattbord enda da.

Den Malm sengen har jeg også sett på, i brunsort. Kjempefin [:)] Men vet bare ikke åssen madrasser jeg skal velge om jeg går for den. Tenkte egentlig på vanlig rammemadrass, men den sengen er jo bare så fin [:)] Så litt lyst på den.

Jeg har malm seng, med en polyeter madrass fra Ikea som jeg ikke husker hva heter. Men den er kjempegod! Senga er også fin, men vi kjøpte ribbebunner man kan heve og senke ryggen på (manuelt) og de anbefaler jeg ikke! De lager lyd når man koser! [:'(]

Har Hemnes seng fra IKEA.
Madrassen heter Sultan Forsbacka, men ser ikke ut som om den selges lenger. Overmadrassen heter Sultan torsmo. Jeg sover godt i den. [:)]

Er uansett viktig å finne en madrass som er akkurat så hard/myk som man selv sover best på... Og ta seg tid til å prøve i butikken:)

Ellers så har jo Ikea kampanje overalt med at man nå kan prøve madrassen i 90 dager elns og så ha angrerett om man finner ut at man ikke får sove på den.

har malm seng med en eller annen Ikea rammemadrass i (husker ikke hva de heter, men sultan ett eller annet) .....180x200....GEDIGEN seng[:D]
Har så langt vært knallfornøyde med sengen og madrassene, hatt den i 2 år nå[:)]

har en fin sprinkel seng fra babykos, da vet jeg at alt er etter foreskriftene og så har jeg en baby svane madrass.. kjempe fornøyd med den.. der og vet jeg at jeg får alt etter foreskriftene i forhold til hvilke materialer den er laget av, at den puster osv[:)]

ORIGINAL: noahs mor

har en fin sprinkel seng fra babykos, da vet jeg at alt er etter foreskriftene og så har jeg en baby svane madrass.. kjempe fornøyd med den.. der og vet jeg at jeg får alt etter foreskriftene i forhold til hvilke materialer den er laget av, at den puster osv[:)]

oi, he he trodde det var til babyen din jeg... ville ikke kjøpt ikea madrass til meg selv heller... har du prøvd wonderland går du aldri bort fra det sier no jeg,,, kanskje hvist jeg hadde prøvd tempur sine da, de skal være helt konge..[;)]

Back
Topp