Har du ikea kjøkken?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hvor stort er det?
Hva betalte du?
Bilde?:D

For designa ett på hjemmesiden deres. Den var jo litt begrenset. Men den sa det ble kr 65000?! Det er da vel alt for billig for er gigantisk kjøkken. Trodde det skulle havne på 200 000kr liksom.
Har jeg gjort no feil?:p

Tror nok det stemmer. IKEA koster en brøkdel av f.eks sigdal og drømmekjøkken. Og så ser løsningene ofte helt like ut, type hengsler og skuffer. Jeg sverger til IKEA :) får ikke til å legge ut bilder dessverre.
Vi satte inn et lite kjøkken i utleiedel nettopp. 2 rekker med skap på 2,2 m. Mener skapene kom på ca 15000..godt under 20 iallefall. Hvitevarer i tillegg selvsagt.

Vårt kjøkken kosta ca 40 000 inkl kvitevarer (hadde oppvaskmaskin fra før), så det høyres heilt rimeleg ut:)
Unngå blandebatteri fra IKEA, da disse visstnok er veldig dårlige.

ImageUploadedByBV Forum1468829618.168468.jpg
ImageUploadedByBV Forum1468829631.640115.jpg
ImageUploadedByBV Forum1468829641.194841.jpg

Veldig fornøyd med vasken, anbefalar den:)

Tror nok det stemmer. IKEA koster en brøkdel av f.eks sigdal og drømmekjøkken. Og så ser løsningene ofte helt like ut, type hengsler og skuffer. Jeg sverger til IKEA :) får ikke til å legge ut bilder dessverre.
Vi satte inn et lite kjøkken i utleiedel nettopp. 2 rekker med skap på 2,2 m. Mener skapene kom på ca 15000..godt under 20 iallefall. Hvitevarer i tillegg selvsagt.
kjøkkenet mitt er 4 m ene veggen, 2,5 meter den andre og 2 m den tredje.
Mer veggplass men tenker 8,5 m kjøkken holder:p

Vi pusset opp et stort kjøkken. Måtte ha spesialtilpasset benkplate. Var et u kjøkken, men mange skuffer og laaaang benkplate.

Betalte 35000kr for kjøkkenet, unntatt hvitevarer. Det var billig, for kjøkkenet var stort.
Har flyttet derrifra nå.

Hvis du har IKEA kjøkken-katalogen så ser du en del priseksempler og hvor mye skap det er snakk om. Høres fantastisk ut med så stort kjøkken:D Og ikke kjøp kraner på IKEA. Helst ikke stålvaskene heller, det er tynnere kvalitet enn intra o.l. De hvite vaskene har jeg ingen erfaring med, har bare tenkt jeg ville vært livredd for å knuse glass nedi der:p

ImageUploadedByBV Forum1468864707.484014.jpg

Kjøkkenet kostet 60.000 uten kjøleskap, ovn , platetopp. :)

Og beklager rotet :p

53.000 inkl. Alle hvitevarer utenom kjøleskap :)
Grei størrelse på kjøkkenet vårt :)

Vårt kom på ca 62000 uten kjøleskap. Ble noen ekstra kroner i tilpasset benkeplate. Har ikke montert opp kjøkkenet enda, men ser ca slikt ut:
2016-07-18 23.11.06.jpg
Skuffer på ene siden av øya og vitrineskap på andre :)

Last edited:
Back
Topp