har du hvitt spisebord??

Sha

Forumet er livet
åssen er det?[:D]
jeg har svart som jeg skal hive på dynga nå og lurer på å kjøpe hvitt spisebord!

fornøyd? er det greit å holde rent?

Vi har hvitt spisebord fra Living,med stålben.Er ikke helt firkantet,fulgte emd 2 ileggsplater kan bli 2,17 m
Synes det er enkelt å holde rent,vi er veldig fornøyd med det.

Har hvitt spisebord ja!:) Kommer vel an på materialet hvor lett det er å holde reint, men jeg ser fort støv på det. Men mitt er veeeldig enkelt å bare tørke av med en tørr klut..[:)]

[:)] høres bra ut

blir det ikke fort mye mørke striper i slike bord?  har flere venninner med hvite stuebord og barn og de har  iallefall en del sånne riper...

ORIGINAL: *Aulile*

blir det ikke fort mye mørke striper i slike bord?  har flere venninner med hvite stuebord og barn og de har  iallefall en del sånne riper...

er det jeg er redd for

Jeg kjøpte hvit spisestue da jeg fortsatt var sammen med bf.. merke Snow fra Ikea.. noe dritt!!

Så om jeg skulle ha valgt det igjen.. hvite møbler generelt.. så ville jeg ha sørget for at det ikke bare var malt.. men også lakkert.. for malte hvite møbler blir det fort svarte riper i.. noe som også skjedde med spisestuen!

Den beholdte x`en gudskjelov[8D][:)]

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: *Aulile*

er det jeg er redd for

jeg har lyst på hvitt stuebord jeg og, men tør ikke når jeg ser hvor lite som skal til før det blir riper.. ser ut som grå blyantstreker[&:]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg kjøpte hvit spisestue da jeg fortsatt var sammen med bf.. merke Snow fra Ikea.. noe dritt!!

Så om jeg skulle ha valgt det igjen.. hvite møbler generelt.. så ville jeg ha sørget for at det ikke bare var malt.. men også lakkert.. for malte hvite møbler blir det fort svarte riper i.. noe som også skjedde med spisestuen!

aha!! så det forskjell på "holdbarheten" på lakkerte og malte?
da må jeg sjekke opp om det er lakkert da[:D]

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=/portlets/vareKatalog/updateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=42908&_pageLabel=page_varekatalog

har dette. veldig fornøyd. enkelt å holde rent, og ikke noe riper foreløpig. hatt det i over ett år.

Vi har hvitt høyglans stuebord, kjempe lett å holde rent og ingen riper enda. Jeg setter alt mulig rett nedpå, varme kopper, middagsfat, kattene tar seg en tur på det når jeg ikke ser på osv.

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: Fridasinmamma

aha!! så det forskjell på "holdbarheten" på lakkerte og malte?
da må jeg sjekke opp om det er lakkert da[:D]

Rettelse: Snow fra Skeidar[:)]

Ja, jeg synes det er stor forskjell på møbler som bare er malt.. og møbler som er lakkert i tillegg[:)]

mm, og det er ikke noe problem å holde rent nei..

Jeg har bare et malt, skal lakkere når jeg får orket over meg[8D]

jeg har malt selv, salongbordet brukte jeg vanlig oljemaling på, det får veldig lett sånne går "blyantstriper" hvis noe skraper i mot. På spisebordet brukte jeg gulvmaling (vannbasert) ikke antydning til riper og overflaten er veldig fin (dvs det er noen riper og hakk i bordet, men de var der før jeg malte det)

Jeg har selv malt mitt hvitt (glans 40 oljemaling).
Ikke noe problemer. Har vært sånn i allefall 4 år nå.

Back
Topp