Har du hvert på ultraportalen?

*IdaMor*

Elsker forumet
Da har jeg et spørsmål til deg, vist du har hvert der på 3D ultralyd.
Fikk dere med Film av babyen i sån (tror det heter) 4D? atså film av babyen i sån 3D lignende, vist dere sjønner.

Det sto jo at de utførte det på nettsidene . Men vi fikk ikke med det. Vi fikk 3 små vidiosnutter på ca 5 sek i 2D...

Litt skuffet siden vi også var ivei når jeg gikk med strorebror (da var vi på Heimdal) Og da fikk vi ca 4 videosnutter i 4D som varte litt over minuttet.

Håper noen kan svare meg :)

Hei! Jeg var på 3D-ultralyd på Ultraportalen for noen uker siden. Jeg trodde også vi skulle få 4D-videosnutter, men fikk kun noen korte i 2D.... Rimelig skuffende vil jeg si..

kriol skrev:
Hei! Jeg var på 3D-ultralyd på Ultraportalen for noen uker siden. Jeg trodde også vi skulle få 4D-videosnutter, men fikk kun noen korte i 2D.... Rimelig skuffende vil jeg si..

Det står jo det på hjemmesiden deres... ja jeg må si at jeg ble kjempe skuffet! Men de vi fikk i 2D va kjempefine da :)

Heldigvis ikke så aaalt for lenge til vi får se de i virkeligheten :-) !

Vi va på ultraportalen å æ vart meget skuffet av kvaliteten av utstyret..... Me mine først to va vi i Bodø å dæm hadd tipp topp utstyr, å vi fekk mang bilda å videosnutta i 3D å 4D....På ultraportalen fekk vi kun videosnutta i 2D å bilda i 3D....
Vi ska t bodø på torsdag på kjærestetur å da ska vi tebake t på vei, å få skikkelige bilda ;)

Tuppeline skrev:
Vi va på ultraportalen å æ vart meget skuffet av kvaliteten av utstyret..... Me mine først to va vi i Bodø å dæm hadd tipp topp utstyr, å vi fekk mang bilda å videosnutta i 3D å 4D....På ultraportalen fekk vi kun videosnutta i 2D å bilda i 3D....
Vi ska t bodø på torsdag på kjærestetur å da ska vi tebake t på vei, å få skikkelige bilda ;)

Tuppeline skrev:

Ja jeg ble sikkelig skuffet over de, jeg også... Skulle jo tro de hadde det de skrev de hadde på hjemmesiden sin... Å til den prisen skulle det bare mangle at vi skulle få noe mer... *skuffa* Men er jo ikke lenge til vi får se de i virkeligheten så da :P

Du får ha got tur til bodø! Kos dere! :D

2010guttog2013baby skrev:

Tuppeline skrev:

Ja jeg ble sikkelig skuffet over de, jeg også... Skulle jo tro de hadde det de skrev de hadde på hjemmesiden sin... Å til den prisen skulle det bare mangle at vi skulle få noe mer... *skuffa* Men er jo ikke lenge til vi får se de i virkeligheten så da :P

Du får ha got tur til bodø! Kos dere! :D

Æ synes virkelig dæm på ultraportalen bør invester i nytt utstyr å reduser prisen, for tilbudet dæm har e ikke godt nok :P

Tusen takk!!! Vi ska kos oss masse :)
Gler mæ t å sjå litjpia i magen igjæn, men d e no itj læng t vi får møt gullan i magen eller :) Æ va så skuffa over 3D`n, så mamma betale dein i Bodø ,så sei itj nei takk t enda en smugkjik... ;)

Back
Topp