McRaven
Mamma
Vi har også sibirkattVi har to sibirkattefrøkner <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også sibirkattVi har to sibirkattefrøkner <3
Vi har også sibirkatt![]()
Vår er skeptisk til nye folk. Vi kjøpte henne av noen som jeg antar ikke har vært noe snille med henne. Hun er ca 7 år nå. De andre eierne sa at hun ikke likte barn. Men dette stemmer ikke, hun elsker barna mine og koser masse med de. Hun var livredd mannen i begynnelsen, løp ut av rommet når han kom inn.. Så jeg regner med at det har vært en mannsperson som har vært slem. Ellers er hun en skjønn og sær pus og veldig skeptisk til nye ting laughing7 hun liker seg best inne, for de andre eierne hadde henne som innekatt. Jeg har tenkt litt på å kjøpe en nakenkattunge til henne for selskap skyld, for tror hun er litt ensom på dagene når vi er på jobb. Jubler å møter oss i døra når vi kommer hjemSå tøftmest fantastiske kattene jeg har vært borti
så kosete og god. Våre blir et år nå 26 juni
![]()
Så nydelig!
Så lenge den ikke er aggressiv går det vel braVi har en 3 år gammel hund som blir 4 når babyen kommer. Rottweiler som er stor og klønete og hårer mye.. Så håper det ordner seg, er litt bekymret for det
Nei han er ikke aggressiv, skikkelig dumsnill og kosete!Så lenge den ikke er aggressiv går det vel braJeg er bekymret for dachsen vår som er nesten 2 år når baby kommer, hun er ikke aggressiv i det hele tatt, tvert imot! Hun elsker alt som rører på seg, superhappy og vil leke med alle. Er vant til to viltre gutter men vil helst rundsleike alle som er i sofaen eller enda bedre, på gulvet
leker med de som er så små at de krabber, da er det supert å dra av de sokker eller dra i klærne
Tror det blir veldig kjekt med lekegrind! Ikke redd for at hun gjør noe galt, men er fortsatt veldig valp i hodet...
Har hund....... Og noen hybelkaniner