Har du hjemmeside på piczo?

BlåBobler

Forumet er livet
I såfall, er det noen som kan hjelpe meg??

Ta en titt på www.trollungane.piczo.com.... Da skjønner du veldig fort at jeg har problemer.....  [&:]

Jeg er vanligvis ikke helt datanerd, men dette fatter jeg bare ikke!?!?!?

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få en fin forside med bakgrunnsbilder og velkomst og sånn. Og hvordan jeg skl lage disse boksene som jeg kan legge bilder av hver av ungene i og sånn....

Jeg er helt blank!!!! Skjønner ikke at det kan være så vanskelig?!?

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

hei.. kan hjelpe deg jeg. Har hjulpet flere her på BV med hjemmeside [:D]

Supert!!!! Tusen takk!!!! [:D] 

Æ e ny-piczoer sjøl, så blir litt vanskeli å forklar på ein enkel måte[&:]
Æ starte allti m å finn den bakgrunn æ vil ha, for så å lag overskrift å te slutt sætt inn bilda å skriv tekst te dæm.

her e my fint stæsj:

http://www.piczo.com/hjemmesideting?g=15286534&cr=2

For å ordne ett bilde te bakgrunn, så last opp d, trykk på d tegne opp te høyre å velg Make this picture the page background ætterpå.
Ett lite tips e kansje å ikke last opp så mang bilda på en gang, æ syns iallefall at d blir vældi uoversiktelig å få plassert ut dæm på sia da..

Kansje litt hjelp i d..?[&:][8D]

ORIGINAL: Tone_80

Æ e ny-piczoer sjøl, så blir litt vanskeli å forklar på ein enkel måte[&:]
Æ starte allti m å finn den bakgrunn æ vil ha, for så å lag overskrift å te slutt sætt inn bilda å skriv tekst te dæm.

her e my fint stæsj:

http://www.piczo.com/hjemmesideting?g=15286534&cr=2

For å ordne ett bilde te bakgrunn, så last opp d, trykk på d tegne opp te høyre å velg Make this picture the page background ætterpå.
Ett lite tips e kansje å ikke last opp så mang bilda på en gang, æ syns iallefall at d blir vældi uoversiktelig å få plassert ut dæm på sia da..

Kansje litt hjelp i d..?[&:][8D]

Takk skal du ha!! [:D]

Der var det mange fine bakgrunner!! Jeg får hjelp av mamman til thea nå, men jeg må jo lære meg litt etterhvert også [:D] 

Back
Topp