Har du hatt/vil du ha babyshower?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Vil du ha det? Hvem arrangerte for deg? Var pappaen med eller tenker du at babyshower er "girls only"? :)

Jeg ville i begynnelsen ikke ha babyshower, men så sa sambo at det kanskje er lurt, for da kan man kose seg og slappe av, i stedet for å være uopplagt og trøtt etter fødsel :) Så da får vi se om jeg er så heldig å få :) På de jeg har vært på, så har mannfolka fått lov til å være med om de vil, men det er det sjeldent de vil :p

Har lyst på, men vet ikke om jeg får [emoji85]

Har ikke lyst på, blir for mye styr rundt det.. :facepalm: vil heller ha besøk etterpå.

Jeg ønsker meg det, men vet ikke om noen orker arrangere det, nå som det er barn nr to. Alle vennene mine bor veldig spredt utover landet, så er ikke så lett å få det til. Jeg blir ikke lei meg hvis det ikke blir noe:)

Jeg hadde det med første og vil gjerne ha det igjen med lille frøken også [emoji7][emoji7] Regner jo selvsagt med at de som kommer i babyshoweren også kommer etter barnet er født så føler ikke jeg må velge mellom besøk før fødsel eller etter. Var en kjempekoselig kveld, alle venninnene mine samlet og vi brukte hele kvelden sammen og de gikk ikke hjem før godt over midnatt. . Utrolig koselig. Skulle noe mot formodning gå galt med barnet før eller under fødsel så tror jeg ikke babyshoweren vil ha noe å si. JA TAKK TIL Å FEIRE ET BARN SOM ER PÅ VEI [emoji8] En avslappende og herlig kveld for kommende mor bør være innenfor [emoji324][emoji324][emoji322][emoji322]

Ønsker meg egentlig. Kanskje ikke noe suprise-greier :) men veldig usikker på om jeg får noe!

Ønsker meg ikke. Men ting tyder på at jeg får, og jeg syns det er vanskelig å si i fra om at jeg ikke ønsker for de gleder seg nok til å overraske meg og bruker tid på å planlegge.. så jeg får prøve å styre meg og "stå i det".

Ønsker meg ikke. Men ting tyder på at jeg får, og jeg syns det er vanskelig å si i fra om at jeg ikke ønsker for de gleder seg nok til å overraske meg og bruker tid på å planlegge.. så jeg får prøve å styre meg og "stå i det".

Skal vi bytte plass? [emoji6] Jeg tar gjerne en babyshower. Høres så koselig ut!

Skal vi bytte plass? [emoji6] Jeg tar gjerne en babyshower. Høres så koselig ut!
Hihi, ja gjerne! Jeg er (dessverre) sånn av meg at jeg ikke trives som den som får oppmerksomhet og at noen gjør noe for meg.. men å gjøre noe for andre gir meg mye!

Hihi, ja gjerne! Jeg er (dessverre) sånn av meg at jeg ikke trives som den som får oppmerksomhet og at noen gjør noe for meg.. men å gjøre noe for andre gir meg mye!

Jeg liker begge deler [emoji16] Men tviler liksom på at noen tenker på å planlegge noe for meg. Hvis de gjør det blir jeg ekstremt overrasket og glad! [emoji171][emoji322]
Hvis du får en babyshower får du bare bukke og neie og nyte det [emoji176][emoji92] Betyr jo at du har gode venner som er glad i deg. Selvom du ikke liker å være midtpunkt [emoji6]

Jeg har ikke hatt, tror ikke jeg får, og er rimelig fornøyd med det.

Back
Topp