Har du hatt svangerskapsforgiftning og har nå spor av protein i urinen?

Siv_85

Flørter med forumet
Var hos legen i dag og hadde blodtrykk på 118/84, som er normalt. Legen sa det er vanlig med spor av protein i urinen og at jeg ikke skal uroe meg. Er enklere sagt enn gjort...

hadde svf forrige svangerskap. og på forrige kontroll (uke 34+1) var bt 143/83 og spor av proteiner..

hadde svf forrige svangerskap. og på forrige kontroll (uke 34+1) var bt 143/83 og spor av proteiner..

Klarer du å være rolig, eller blir du også stresset av det?

Hei. Jeg hadde SF første svangerskap. På kontroll for 2 uker siden hadde jeg akkurat samme verdier som deg, og proteinspor. Ble litt stresset, men ikke så mye. På kontroll denne uken (var på UL og vekstestimering) var BT sunket til 110/60 og ingen proteinspor :) Så, det kan være tilfeldig og ikke SF-start..

Jeg hadde ikke svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, men har på de siste kontrollene hatt proteiner i urinen, vondt i hodet, blodtrykk på 120/80, men føler meg frisk og rask :)

Jeg hadde ikke svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, men har på de siste kontrollene hatt proteiner i urinen, vondt i hodet, blodtrykk på 120/80, men føler meg frisk og rask :)

Følg med om du får ødemer. Jeg ble plutselig veldig svær i ansiktet. Følte meg i grei form hos legen, var blodtrykket og protein i urinen som gjorde at jeg ble sendt rett til sykehuset. Det er vel mest vanlig med forgiftning i det første svangerskapet.

Emilie ble tatt ut i uke 29 pga svf og masse annet...

Denne gangen har jeg vært kjempe redd og hysterisk :/ men kun hatt tegn til det :) følges opp 1 gg pr uke for dette :)

Back
Topp