Har du hatt sex med en kollega?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Hvilket yrke jobber/jobbet du i? I arbeidstiden, eller utenom evt?

Inspirert av gårsdagens samtaleemne på jobb,hvor det var ganske enstemmig om hva som var vanlig.

Helt klart absolutt ikke.

Utover at jo, for jeg og han som nå er min mann var en kort periode etter endte studier i midlertidig jobb ansatt begge i samme firma. (sånn via kjente fikk han sitte i resepsjonen og jeg vaske, liksom. Vi var samboere både før og etter den midlertidige jobben og har siden hatt hver vår arbeidsgiver og holdt oss til hverandre og derved langt unna kollegaer.

Hvilket yrke jobber/jobbet du i? I arbeidstiden, eller utenom evt?

Inspirert av gårsdagens samtaleemne på jobb,hvor det var ganske enstemmig om hva som var vanlig.

Hah! Nå er jeg kjempenysgjerrig på hva de mente var vanlig?

Nei, har ikke hatt meg med kollegaer og kommer ikke til å gjøre det. For det første er jeg ikke interessert i slik, for det andre er utvalget MEH, og for det tredje er de fleste her veldig familiefolk som overhodet ikke holder på med slikt. Interessant nok i et firma som består av bare menn som jobber med håndtverk og manne-mann greier :p

Og altså, selv da jeg jobbe sammen med mannen var vi nesen aldri på samme sted, og det var uansett ikke aktuelt I arbeidstiden, men UTENOM hadde vi jo det samme livet som vi hadde før og etter.

Ja, det har jeg. Flere ganger. Men ALDRI på jobb. Hjelpes! :wideyed:
Jobber i barnehage, og der er det heldigvis stor gjennomtrekk av folk :p
Det er flere år siden nå altså.. nå er jeg lykkelig samboer med to barn ;)

Vel, jeg møtte mannen mens vi begge var studerende på samme semester, og vi har vært kollegaer i forbindelse med studiejobb. Men kjærester først og kollegaer etterpå, så det er jo ikke helt det samme ;)

Hah! Nå er jeg kjempenysgjerrig på hva de mente var vanlig?

Nei, har ikke hatt meg med kollegaer og kommer ikke til å gjøre det. For det første er jeg ikke interessert i slik, for det andre er utvalget MEH, og for det tredje er de fleste her veldig familiefolk som overhodet ikke holder på med slikt. Interessant nok i et firma som består av bare menn som jobber med håndtverk og manne-mann greier :p

Veldig vanlig ;) sesongarbeid, folk bor på samme sted, «fanget» på fjellet uten bil og lappen. Unge mennesker som ikke har stiftet familie.. jeg har vært der selv ;) man jobber sesongen, og koser seg når man ikke er på jobb. Nå er ikke jeg der lenger altså, men jeg vet hvordan det er :p

Edit; må legge til at ingen syns det er vanlig i arbeidstiden, og jeg tror ikke det forekommer.

Last edited:
Ja det har jeg, nå har jeg hvert kollega med mannen da :p men gift før vi ble kollegaer og såpass stort apotek hvor vi jobba med to forskjellige ting så gikk ikke oppå hverandre og hadde aldri gjort noe på jobb! Der har vi kun et profesjonelt forhold!

Veldig vanlig ;) sesongarbeid, folk bor på samme sted, «fanget» på fjellet uten bil og lappen. Unge mennesker som ikke har stiftet familie.. jeg har vært der selv ;) man jobber sesongen, og koser seg når man ikke er på jobb. Nå er ikke jeg der lenger altså, men jeg vet hvordan det er :p

Edit; må legge til at ingen syns det er vanlig i arbeidstiden, og jeg tror ikke det forekommer.

Det blir jo en noe spesiell situasjon og da skjønner jeg det.

Jeg hadde derimot samboer før jeg begynte å jobbe (og er gift med ham nå) og har etter den midertidige jobben hvor vi begge jobbet, hatt jobb steder hvor kollegaer har hatt familie, og da blir det helt annerledes.

Nei :wideyed: Jobber i helsevesenet.

Det blir jo en noe spesiell situasjon og da skjønner jeg det.

Jeg hadde derimot samboer før jeg begynte å jobbe (og er gift med ham nå) og har etter den midertidige jobben hvor vi begge jobbet, hatt jobb steder hvor kollegaer har hatt familie, og da blir det helt annerledes.

Det er litt spesielt ja, derav veldig vanlig :p

Ja, jeg og mannen var kollegaer når vi ble sammen. Ingen av oss jobber der lengre, var studentjobb.

Tja, forsåvidt. Jeg er gift med en kollega, men vi hadde vært sammen i 14 år før jeg fikk jobb i samme firma som han. :hilarious: Ser hverandre lite på jobb da jeg jobber på kontoret og han er ute hos kunder.

Men sånn ellers, nope.

I 2 tidligere arbeidsforhold har jeg begge ganger hatt sex med kollega.
Min mann var min kollega når vi startet hele romansen.
Det endte jo godt denne gangen, men er ikke å anbefale. ;)

Ja. Mannen min var jeg kollega med også gitt for 14 år siden. Men eneste jeg har hatt sex med av kollegaer da og han ble værende :p

Samboeren min var sjefen min på min gamle jobb. Så, joda.. men nå har vi vært samboere i 5 år og har barn da..
Teller det??

Back
Topp