Har du hatt sex med en kollega?

Nei.
 
Ja, for mange år siden, i en bhg jeg arbeidet i tidligere. Vi hadde noe seriøst på gang uten at noen andre visste det, men så gled det ut i sanden og jeg skulle (heldigvis) bytte jobb rett etter at det var over. Ikke at det hadde gjort noe å jobbe sammen, sånn sett; vi hadde en god tone og var dessuten på forskjellige avdelinger. Jeg tror likevel det kunne blitt litt kleint i lengden :p
 
Det rakk jeg aldri, da jeg traff mannen i mitt liv før det ble aktuelt med noen :p

Sex i arbeidstiden tenker jeg hadde vært helt avhengig av jobben jeg hadde hatt :p Vet at kollegaer har hatt sex på de fleste arbeidsplassene jeg har vært på :p
 
Vi jobbet i samme firma en periode som gift så ja men aldri på jobb... men lagde nr en mens vi var kollegaer
 
Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg tror uttrykket «don’t Shit where you eat». er ganske fint i den sammenheng :p
 
Nei, aldri.
 
Jeg og sambo jobber på samme plass (i offentlig forvaltning), men i forskjellige seksjoner. Kunne ikke falt meg inn å ha sex på jobb, ikke engang på julebord eller andre "festlige" sammenkomster. Når vi har kommet hjem, derimot...
 
Tja, på en måte. Var kjærester først, så ble vi også kollegaer. Hadde aldri samleie jobb, får da være måte på :p
 
Last edited:
Ja det har jeg, aldri hatt sex på jobben da og heller ikke hatt noen problemer med å forholde oss profesjonelt til hverandre på jobb.
 
Joda, det har skjedd. Utenom arbeidstid men på jobb:bag: og det er like lite lurt som man sier å rote med med noen man blir gående oppå i ettertid...kleint er bare forbokstaven....
 
Ikke kollega, men medstudent på samme kollokviegruppe. Var sammen en kort periode, og etter det ble det bare kleint. Nå er vedkommende kollega av min mann :whacky059:laughing002
 
Njææ... har hatt sex med sjefen. :p Utenom arbeidstid. Er kjærester nå.
 
Back
Topp