Har du hatt samme nick hele tiden på BV?

Pogo

Gift med forumet
Har du hatt samme nick hele tiden på BV?

nei! Het Anniken1 til å begynne med...men jeg byttet etter to uker eller no da..så er vel ingen som husker meg som det! hehe

Jepp det har jeg [:D] Er og blir ett Ruusk [8D]

Jupp [:D]

Nei, langt i fra [8D]

Har hatt GravidLisska, LisskaOgRampen, BollaOgRampen, LisskaOgToSmå.. huske ikke om det va flere [:D]

ORIGINAL: LisskaOgToSmå

Nei, langt i fra [8D]

Har hatt GravidLisska, LisskaOgRampen, BollaOgRampen, LisskaOgToSmå.. huske ikke om det va flere [:D]

derfor jeg alltig går så i surr i hva du heter...hehehe:) Men jeg vet jo alltid hvem du er da!!! Kjenner liksom igjen det nye nicket og:) Så veldig takknemlig for at du bruker samme "type" nick hver gang! hehehe:)

Ja..

Eller, jeg bytta til *Chivas*, Men da ga dere meg klar beskjed om å bytte tilbake til BlessItBe [8D] Så da forblir jeg det jeg [:D]

JUPP[:D]

Katta mi het Puki...kommer av ordet Puke fordi hun kastet opp hårballer hele tiden....hihi[:-]

Nope[:)] Het UnniSA først[:)] SA står ikke for spontanabort altså.. Var noen som trodde det mener jeg å huske. hehe.. Det er initialene mine[:)] Å så har jeg hett juleUnni eller noe[:-] Jeg får skikkelig julestemmning.. hihi.. Å nå heter jeg Unnimoor[:)]

Jepp[:)]

Jau[:)]

kalte meg djeanny først, så skulle mannen være med på forumet så ble det djeanny og tore. Men fant ut at det var like greit å skrive Jeanette og Tore som har vært nicket vårt i over 2 1/2 år nå[:)]

Jarra, LaMona, that's me [;)]

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: LaMona

Jarra [:)]

Nå trodde jeg at ditt gamle nick var jarra[:-]

Okei da, JA jeg har hatt samme hele tiden [;)]

ORIGINAL: sommerfugler85

ORIGINAL: LisskaOgToSmå

Nei, langt i fra [8D]

derfor jeg alltig går så i surr i hva du heter...hehehe:) Men jeg vet jo alltid hvem du er da!!! Kjenner liksom igjen det nye nicket og:) Så veldig takknemlig for at du bruker samme "type" nick hver gang! hehehe:)

Ja, har alltid Lisska inni nicket, utenom på BollaOgRampen nicket da [:D]

samma heile tia [;)]

Back
Topp