Har du hatt mykje barnevakt etter fødselen?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Nei, har hatt barnevakt en ettermiddag og kveld i sommer da vi var i bryllup, men kom hjem på natta. Også har vi begynt å få fast barnevakt (frøknas farmor) på torsdager siden vi begge ønsker å trene da, og noen søndager om vi begge drar å trener samtidig da. Utenom det har vi rett og slett ikke hatt behov flr barnevakt :)
 
Vi har hatt barnevakt her hjemme to ganger mens vi har vært ute og spist, hvor vi dro etter sengetid den ene gangen. Utover det, hadde vi første overnatting nå i helgen, da sov han hos min far som han er veldig knyttet til. De klarte seg heeelt fint, det var nok verre for hu mor som var hjemme og savnet babyen sin! MEN så godt og vite at det er mulig og at han storkoste seg hos bestefar :)
 
Skal ha for første gang til helgen!
 
Ikke over natten, men et par ganger en del timer pga kino og tusenfryd med de eldste, han var da 5 mnd

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Svigers har passet småen en kveld jeg og mannen var ute og spiste, mamma har vært på trilletur med ham da jeg var hos tannlegen og ellers har jeg vært borte kanskje 4 kvelder mens mannen har vært hjemme.
 
nope utenom når jeg var på ultalyd på tirsdag men det var pappaen som var hjemme med ho da så kaller ikke det barnavakt . =)
 
Er tilbake i jobb så storesøster og storebror er veldig flinke barnevakter når de er hjemme fra jobb/skole
Barnevakt for å gå ut, eller jobbreise, har vi og brukt noen ganger da er det helst storesøster som er med på reisen (har vært i forbindelse med at vi har måttet ta inn på hotell)
 
nope utenom når jeg var på ultalyd på tirsdag men det var pappaen som var hjemme med ho da så kaller ikke det barnavakt . =)
Skjønner dere godt
Har aldri helt skjønt hvorfor enkelte kaller det barnevakt når det er en av foreldrene som er hjemme med barna.
 
Back
Topp