Har du hatt keisersnitt?

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Og hva tenker du om å føde vaginalt på neste? Hva velger du helst og hvorfor?

Eg har hatt ks ;). Første ble hastesnitt... ble VELDIG oppfordra te å føda vaginalt me nr 2... så ble satt igang... men det endte i hastesnitt den gangen også :smiley-ashamed008. Grunnen var høy puls på barn og tynn livmor.

Eg har hatt ks ;). Første ble hastesnitt... ble VELDIG oppfordra te å føda vaginalt me nr 2... så ble satt igang... men det endte i hastesnitt den gangen også :smiley-ashamed008. Grunnen var høy puls på barn og tynn livmor.

Ble du nøye overvåket under fødsel nr 2? Hvor høy var terskelen for KS gang nr 2? Og nå mr 3 blir vel KS uannsett?

Vaginalt med første og katastrofe KS med andre. Blir vaginakt igjen om jeg får velge!

Ble du nøye overvåket under fødsel nr 2? Hvor høy var terskelen for KS gang nr 2? Og nå mr 3 blir vel KS uannsett?
Ja ble veldig nøye overvåket! ;)! Terskelen var nok ikke så høy før nesten ks å det va nå ennå godt! Fikk beskjed at livmora tålte max 3 rier til før den hadde revnet! :(... ja med nr 3 blir det planlagt ks :happy: er super spent:happy:!!

Hadde planlagt snitt grunnet seteleie og stort barn på overtid med første. Andre håper jeg å få føde vaginalt. Å få kjenne på rier. Har ikke kjent en rie utenom når jeg fikk cytotec pga MA. Det blir liksom ikke helt det samme.

Hadde planlagt snitt grunnet seteleie og stort barn på overtid med første. Andre håper jeg å få føde vaginalt. Å få kjenne på rier. Har ikke kjent en rie utenom når jeg fikk cytotec pga MA. Det blir liksom ikke helt det samme.

Nei det er ikke det samme! Faktisk synes jeg den ene sa'en jeg hadde var verre enn vanlig fødsel.

Back
Topp