Har du hatt ei fin helg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Det har jeg! Har kost meg med min lille knupp, venner og familie. Været har også vært overraskende bra :)

Ja!!! Fineste helgen på lenge!

Vært i bryllup, hatt kvalitetstid med kjæresten. Følt meg som en kjæreste for første gang på mange mange mnd. Fått ordnet opp i masse gruff i forholdet. Sitter uten lyst til å flytte ut. Og i morgen skal jeg trene, før jeg får sett babyen min igjen, har ikke sett ham på 2 døgn. :o Mammahjertet knyter seg, men han har det sååå fint hos besteforeldrene.

Fine helgen. <3

Ja vært en fin Helg

Fotballturnering og masse annet kos i går, roligere i dag.

Hadde også et par timer alene med frøkna i dag, det var kos :-)

Helt Oki helg stilla og rolig, meg og barnen har suttit å sett på mannen mens han gjør klar till ny terrase

Ikke best ble syk på lørdag med 39 i feber og smerter og har ikke følt meg så syk på 7 år... Heldigvis gikk mannen og baby ut noen timer i går... Idag må han på jobb:/ og jeg og mini har lang flytur foran oss på onsdag:/ usikker hvordan dette skal gå:/ ikke krefter å pakke enda:/

Ja. :) mannen har ikke vært veldig opptatt slik at han kan være med oss, og ungene har oppført seg fint. ;)

Jaaaa! :D Har arrangert et veldig vellykket surpriseparty, og alle koste seg. Til og med jeg som var sååå stresset i forkant :)
Så nå er jeg sliten med stor S, men også veldig fornøyd :)

Yes superfin, fotballcup, glade barn, flotte foreldre. Masse latter og glede. Perfekt!

Nei. For øyeblikket ligger det an til brudd, og jeg kan ikke se noe som kan klare å snu det.

Ja jeg har hvert sammen med frøkna hele helgen, og det er lenge siden hun ikke har dumpa meg for å være med venner :P

Ja, det ble en fin helg, selv om jeg er syk. Har slappet av, og jobbet i hagen. Kjæresten har hjulpet masse!

Veldig, men hektisk!

Ja, har hatt en fin helg :) Blant annet med Tusenfrydtur i går, og en mann som har fått energien tilbake og gjør ting i huset :D

Den har vært fin:) Reiste hjem fra ferie på lørdag, og kom hjem Tim fint vær. Grilling på søndag og besøk av trivelige folk. Kan ikke bli bedre da..?:D

Starten var fantastisk fin med litt etterlengtet alenetid med mannen. Endte med et brått og uventet dødsfall i nær familie så den siste delen ble ikke spesielt grei.

Helgen har vært fin :)

Lørdag tok vi en sykkeltur med vesla i sykkelvogn. Syklet ikke kjempelangt, litt over mil, men fikk inn en pause der vi kjøpte is ;)

Søndag hadde vi besøk av min søster noen timer og ellers tok det med ro hjemme.

Back
Topp