Har du hatt dåp??

Virra

Elsker forumet
Noe du glemte, ikke tenkte på..

Tror jeg har alt under kontroll men i disse ammetåketider[:D]

Har hatt, men glemte å ta bilder!!!!
Tok noen men kunne tenkt meg mange flere.[:)]

jeg skal ha dåp på søndag og sitter å vrir hodet mitt for å tenke om jeg har glemt noe, men kommer ikke på noe da :P hehe.. eneste er bordkortene som jeg har bestilt og som er ferdig i morgen :D

Holder på å ordne nå,skal ha på søndag[:D]
Har skrevet ei liste,men sikker på at noe er glemt[8|]
Skal også huske mer bilder,hadde altfor lite med eldstemann[8D]

Har hatt dåp, gjekk veldig fint.
Einaste eg skulle gjort annleis var å ta bileta mykje før og ikkje sist på dagen. Då var ho trøytt og lite blid.
Takkekort bileta tok eg dagen etterpå. Men kjekt å ha bileter av babyen saman med slekta.

Tenkte jeg skulle ta en del bilder av henne i dåpskjolen før dåpsdagen. Større sjanse for å få noen herlige bilder da..

Husk smekke til å ha på utenpå dåpskjolen før dere skal inn i kirken.
Jeg mata Isak godt før dåpen så han skulle være mett og sigen, og selvfølgelig gulpa han ut hele dåpskjolen 2 GANGER og stinka spy [8D] Heeerlig...

ORIGINAL: Virra

Tenkte jeg skulle ta en del bilder av henne i dåpskjolen før dåpsdagen. Større sjanse for å få noen herlige bilder da..

lurt for dette glemte vi og angrer på[:)]

Vi glemte å ta bilder av dåpsbarnet alene.
Men tok bildene dagen etter.

Og så skal vi ALDRI ha ettermiddagsdåp flere ganger, Aksel var alt for trøtt.

Vi glemte å ta enkeltbilde av lillegullet i dåpskjolen til takkekort....lurer på om vi skal ta det i påsken, og så sende ut etterpå....blir litt seine takkekort, men bedre seint enn aldri [:)] Vi skulle filme selve dåpshandlingen i kirken, men glemte videokamera i bilen [:(] Lurt å legge fram alle viktige ting som skal være med, vi glemte også ene sløyfen til kjolen. Også vi glemte å ta bilder, men vi fikk heldigvis en del bilder fra andre som tok bilder fra dåpen.

Vi har dåp den 11.april. Har skrevet liste over ting jeg må få ordnet, hva jeg trenger å kjøpe inn av pynt osv. Skulle egentlig dele ut kaker nå i helga til folk som har tilbydd seg å bake, men det glemte jeg... Hadde besøk av mamma også i helga som skulle hjelpe meg med hvor mange brus osv vi skulle handle inn, men hun hadde det så travelt at det ble ikke... Men det ordner seg vel til slutt, er jo enda noen uker igjen! Tar det hele med knakende ro - enn så lenge!

Tok alt for få bilder. Og har ikke ett eneste bilde av meg hvor jeg holder dåpsbarnet[:(]. Glemte det helt når vi var i kirken.[:(]

skal ha dåp den 28. tror jeg har husket på alt[;)]

Har hatt dåpen men mangler masse bilder fra den[&:]

så husk kamera å få alle gjestene til tabilder og du får dei[;)]

Ellers så husk kaffifilter om du skal ha kaffi[8D] et glemte jeg hehe

ORIGINAL: summer82

Har hatt dåpen men mangler masse bilder fra den[&:]

så husk kamera å få alle gjestene til tabilder og du får dei[;)]

Ellers så husk kaffifilter om du skal ha kaffi[8D] et glemte jeg hehe

Takk, de hadde jeg glemt.. Kan jo ikke lage kaffe uten[8|].. Kan være det ligger i skapet der ute men.

Tror jeg har resten under kontroll.

Har ikke stressa i det hele tatt foreløpig, derfor jeg føler jeg må ha glemt noe. Har liste og huskelapper samla.

Så greit å spørre dem som allerede har gjennomført[;)]

Vi hadde dåp i fjor [;)], og kan ikke komme på noe vi glemte. Hadde alt i god kontroll hele veien.
Hadde med meg flaske med mme og gulpeklut i kirken, i tilfelle sulten kom...og gulping. Hadde på han en liten hvit smekke i tilfelle han skulle gulpe under selve seremonien. Vi måtte skifte bleie rett før kjolen skulle på, Oliver fant ut å legge fra seg en beskjed da, så kan være lurt å ha med bleie i tilfelle.
Og skulle ungen slå seg vrang så er det ingen skam å gå ut om det blir for ille.

Det gikk forholdsvis fint for seg..Slet litt med litt syke oldeforeldre (hele familen lå med bøtte/do sjuka hele romjula når vi hadde dåp [8|]

Back
Topp