Har du hatt blødninger i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Blødninger i svangerskapet er gjerne vanligere enn man tror. Er det mange av dere her inne som har hatt blødninger til nå?

En blødning i uke 25 ca, altså en dråpe og noen tørk. Men skjedde etter samleie. Visstnok ikke noe farlig heldigvis.

:)

Ingenting, heldigivss.. for meg har blødninger endt i SA:
Da jeg gikk med gutten min var det ikke en dråpe, og har ikke vært en dråpe nå heller :)

Hadde en blødning med ferskt blod i uke 7. Men gikk heldigvis bra :)

Ja, mer eller mindre i to uker. Fra uke 4 til uke 6. Men dette var første svangerskap etter SA, og har hørt at det øker sjansene for blødning når man blir gravid kort tid etter SA. Nervepirrende var det...

Var en tur på føden i går grunnet dette.
Slapp heldigvis med skrekken. Alt vel.
Er i uke 25..
Så bra det gikk bra :)

Jeg fikk en liten blødning i første svangerskap og freaket helt ut, trodde jo ikke det kunne skje utenom SA :P Men det går jo som regel fint, heldigvis :)

Freaket ut ja! Det kan man si!
Har nå noen hvile dager hjemme fra jobb.
Godt det gikk bra med deg og.. Skikkelig skummelt.
Var veldig godt å se jenta i magen som var i storform, og kilte seg på ørene med tærene(!) sine. :)

Freaket ut ja! Det kan man si!
Har nå noen hvile dager hjemme fra jobb.
Godt det gikk bra med deg og.. Skikkelig skummelt.
Var veldig godt å se jenta i magen som var i storform, og kilte seg på ørene med tærene(!) sine. :)
Så herlig :) Og nå er det ikke lenge til hun kan komme ut heller :) Tenk at du er over halvveis alt :D

Ja :) det blir så stas!
Alvorlig bitt av redebyggingssyndromet :)
Slik er det vel for de fleste?:)
Høres kjent ut;) Jeg hadde alt for mye utstyr til nr to:P Til nr en ble det ikke like ille for da var ikke økonomien på topp ettersom jeg var student... Men gøy med babyting da ;) Kjøpt noe fint til nå?

Mest klær:) og ett fantastisk fint (og dyrt..:/) teppe:)
Bilstol, stellebord er på plass, og vogna skal handles på lørdag :)
Siden jeg er førstegangs er jeg litt i villrede på hva jeg faktisk trenger..
Har jo lyst på alt!
Bare for å leve litt spennende står huset vårt først ferdig en mnd etter termin.. Så inntil det blir vi i en liten leilighet med begrenset plass. Så vurderer å kjøpe en moseskurv til soving først, og kjøpe senga når vi er kommet i hus.
Hvis noen har gode råd på hva som er viktigst den første tiden, tas alle råd imot med stor takk :)

Mest klær:) og ett fantastisk fint (og dyrt..:/) teppe:)
Bilstol, stellebord er på plass, og vogna skal handles på lørdag :)
Siden jeg er førstegangs er jeg litt i villrede på hva jeg faktisk trenger..
Har jo lyst på alt!
Bare for å leve litt spennende står huset vårt først ferdig en mnd etter termin.. Så inntil det blir vi i en liten leilighet med begrenset plass. Så vurderer å kjøpe en moseskurv til soving først, og kjøpe senga når vi er kommet i hus.
Hvis noen har gode råd på hva som er viktigst den første tiden, tas alle råd imot med stor takk :)
Det viktigste er vel egentlig litt klær, bleier, stelleplass og soveplass. Alt annet får du fint til å få på plass etterhvert som du ser behovet :) (Dette er min mening, da, kan være mange er uenig med meg:P)

Back
Topp