Har du handlet på fordeminste.no?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Jeg har prøvd å bestille vognpynt to ganger fra siden deres men ikke fått noe mail eller bekreftelse på tingene jeg bestilte....

1.gang jeg bestilte var 22.april, så syns det er merkelig at jeg ikke har hørt noe eller mottat noe?

Erfaringer?

Jeg bestilte personlig smokkesnor med de i desember. Mottok aldri noe... Prøvde å sende mail og ringe men fikk aldri noe svar. Plutselig fikk jeg en betalingspåmindelse fra klarna. Kontaktet de og forklarte situasjonen å de etterforsket saken i ca en uke før fakturaen ble slettet. Skikkelig dårlig av fordeminste!

Jeg bestilte personlig smokkesnor med de i desember. Mottok aldri noe... Prøvde å sende mail og ringe men fikk aldri noe svar. Plutselig fikk jeg en betalingspåmindelse fra klarna. Kontaktet de og forklarte situasjonen å de etterforsket saken i ca en uke før fakturaen ble slettet. Skikkelig dårlig av fordeminste!

Akkurat ja..........
Høres jo veldig dårlig ut da? :/

Ja, absolutt.
Får prøve å sende de en mail å se om de svarer først. ;)

Dette står på siden:
Leveringstiden på bestillinger er mellom 5-21 arbeidsdager (mandag-fredag), om ikke annet er oppgitt eller avtalt. Skulle det være gave og det haster, avtal dette og skriv ett notat i kassa.

Og dette på en annen side:
Hvor lang leveringstid er det?
Leveringstiden er noe jeg jobber med, og ønsker skal være kortes mulig. Du må beregne alt i fra 5-14 arbeidsdager (mandag-fredag) etter å ha registrert din betaling. Du vil få beskjed dersom ikke din bestilling kan sendes innen normal leveringstid. Alle pakker sendes med Posten, man kan velge mellom Norgespakken (forsikret) eller A-post.

Og dette på en annen side:
Hvor lang leveringstid er det?
Leveringstiden er noe jeg jobber med, og ønsker skal være kortes mulig. Du må beregne alt i fra 5-14 arbeidsdager (mandag-fredag) etter å ha registrert din betaling. Du vil få beskjed dersom ikke din bestilling kan sendes innen normal leveringstid. Alle pakker sendes med Posten, man kan velge mellom Norgespakken (forsikret) eller A-post.

Ja, det har jeg lest :)
Men nå har jeg sendt mail, og prøvd å ringe og får ikke noe svar....
Veldig merkelig syns jeg....

Ja, det har jeg lest :)
Men nå har jeg sendt mail, og prøvd å ringe og får ikke noe svar....
Veldig merkelig syns jeg....
Ja, det høres ikke ut som en seriøs bedrift :( Får håpe du ikke har brukt mye penger der. Kjipt hvis du betaler men ikke får varen.

Ja, det høres ikke ut som en seriøs bedrift :( Får håpe du ikke har brukt mye penger der. Kjipt hvis du betaler men ikke får varen.
Neida jeg har ikke betalt ei krone. :) Jeg har fått rekning fra klarna da, men har snakket med dem, og dem har gitt dem frist til 18. Mai med å levere varene, ellers blir den kansellert. Heldigvis! :)

De svarer enda ikke.
Klarna skal ta saken videre for meg. :)
Bestillingene står fortsatt som "ikke behandlet" på nettsidene deres.....

Back
Topp