Har du handlet noe?

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som har begynt å handle inn til babyen? :)

Jeg titter bare enda, venter en stund enda :)

Nei, skjer ikke før etter ordinær ul, med mindre jeg kommer over arv...

Har masse nøytralt fra jenta mi fra før, så uansett om det blir gutt eller jente har jeg nok masse. Men skal nok ut å handle inn litt etter jeg vet kjønnet uansett :) Er jo så hyggelig! Gleder meg til å vaske og legge fint i skuffer på rommet hennes/hans :Heartred "Bygge rede":Heartred

Jeg har solgt alt etter de to jeg har så her må alt skaffes ;)
Ser mange selger ypperlige ting på Facebook men vil vente til minst etter ordinær UL :)
Gleder meg sånn til å handle og gjøre klart :Heartred

Har også en del etter førstemann. Blir det ei jente denne gangen så får hun brukt en del blått og grønt etter storebroren ;)
Men er 10 år siden storebror kom til, så må handle inn det meste. Gleder meg såååå til å handle på babyavdelingen til min lille spire:Heartred

Jeg er for redd til å kjøpe noe helt enda [emoji28] men tenker at rundt OUL kan jeg begynne å kjøpe noe [emoji177] men planlegger litt småting og har sett for meg hvilken vogn jeg vil ha og diverse [emoji2]

Klør i fingrene.. men holder meg nok litt til enda. Har mye som kan gå i arv, men må liksom få noe "eget" også.

Har «alt» fra før, så det blir minimalt med shopping denne gangen :)

Jeg har handlet noen småting, mest fordi jeg kom over på tilbud, og fordi jeg har hatt laaaaang tid på å planlegge[emoji85] Så her er brystpumpe, bilstolpose, ammepute (bbhugme, bruker den når jeg sover) og stelleveske kjøpt inn enn så lenge[emoji4] blir ikke flere kjøp før etter uke 12 nå[emoji16]

Et par tøfler i går, kunne ikke la være, var så søte!

Back
Topp