Har du handlet noe til mageboeren enda?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Og har du lyst til å vise bildet?

Venter til etter OUL :) Har mye fra forrige mann ;)

Har bare kjøpt litt ullbodyer og strømpiser :) Har sikkert nok barneklær og vel så det, men mine er født på våren og nå blir det høstbarn så da blir det jo shopping ;) men venter til etter ul for å vite hvilket kjønn det er :)

Venter til ul :) Har det meste av ting fra lillemor!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Venter nok til oul, er det gutt har jeg "alt" ;) men har sett noen fine ullklær på halv pris, så de kjøper jeg nok før - er jo et kupp ;)

Jaa:) Kjøpt body og en myk, søt kjeledress i hvit. Fått seng, sengehimmel, og alt av sengetøy i hus samt kommode til den lille. Kjempe gøy! Mye kjekkere å kjøpe til skatten enn meg selv hvertfall.. :) Selvom klærne mine har blitt byttet ut også;)

Nei ingenting enda:) Venter på venninna mi som blir 12 uker om 2 uker så da skal vi begynne å tenke litt på shopping sammen:)

nei blir ikke før etter OUL hvertfall, sikkert enda senere også. nå har vi det meste av ting etter kommende storebror da :-) blir det jente trenger vi klær, ting utenom det så tenkte vi å kjøpe bilstolpose (savnet det til gutten) og newborn set til tripp trapp stolen :-)

ullklær kommer vi ikke til å kjøpe så mye av så tenker ikke på å kjøpe det på salg nå. det er slikt vi må se ann når babyen kommer for kommende storebror kunne ikke bruke det da han var baby for han holdt på renne bort av svette og varme om vi hadde ull på han.

har kjøpt vogn faktisk=) et tilbud vi ikke kunne la gå fra oss, så da slo vi til. ellers har vi det meste etter storesøster, men mangler litt smått allikevel. Gleeeeder meg til å handle!

Greide ikke å dy meg :) Så har kjøpt to søte bodyer og et sett med bukse og genser der det står "I love mum and dad" :) Er førstegangsfødende og kjempespent på tiden fremover! :)

Har kjøpt bilstol, å litt klær. Har også fått noen sparkebukser og en vognpose av mine foreldre og svigers så jeg har faktisk fullt opp en liten eske med babyutstyr nå. Skal handle vogn etter ordinær ultralyd i uke 19. Gleder meg.

Har ikke kjøpt noe, men har babysete og neste sete etter der fra før, og seng har jeg fra før, så eneste jeg trenger å kjøpe som koster mye er vogn, vært å titta på tre vogner som jeg ikke har klart å bestemme meg for, men i en butikk jeg var så hadde de alle tre, og bestemte meg for simo duo.. liker at den er myk å vugge på;)

Vært så heldig at jeg har arvet nesten ubrukt bilstol til spedbarn, nesten ny emmaljunga barnevogn, ergonomiske leker til spedbarn. Men vil ikke kjøpe før jeg har oul. Bare 2,5 uke igjen. Kommer til å kjøpe masse blått om det er gutt, og rosa om det er jente, så er bare å vente til kjønnet er klart. :)

Venter til etter OUL. Men har fått noe småtteri fra blivende tanter :-)

Kommer ikke til å kjøpe noe før etter oul. Drøyer gjerne innkjøpene lenger enn det også fordi vi er på husjakt :)

image (2) (597x800).jpg image_2 (800x598).jpg
Kjøpte oss vogn vi plutselig, da vi kom over et knalltilbud på brukt Emmaljunga! Betalte kun 2100 kr :)
(satt den til lagring i kjelleren til mamma og pappa, da vi ikke har plass til å lagre den selv :p )

Kjøpt bil stol med base:) FIkk også med bleiebøtte.. men ellers blir det vel å vente til etter ul når vi vet kjønn!:)

Blir og vente litt, har jo mye nøytralt i de minste str for vi visste ikke kjønnet sist heller :) Vogn,vognpose,babycall +++
har masse etter storebror :)

Vi har handlet vogn og stelleveske :D

1563212-11-1365792324693.jpg

Back
Topp