Har du handlet barnevogn?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Måtte bare dele en nettbutikk som en april 2013 dame tipset om, det var visst veldig gode priser, ikke ekstra for levering og levering i rekordfart. (NB. jeg har ikke erfaring med nettbutikken.)

Ta en titt på: http://www.kjopbarnevogn.no/

:-)

Har ikke kjøpt enda, men har bestemt hva vi skal ha.

Skal faktisk kjøpe via den butikken du linker til.

Men vi skal ha Emmaljunga vogn, så da må vi dra å hente den selv i Karlstad.

De hadde utrolig mye tilleggsutstyr etc der iallefall, veldig bra utvalg!!

Når det gjelder barnevogn, så vil jeg helst kjøpe i nærheten, hadde endel problemer sist, og da var det praktisk å ha kort reiseveg for å få hjelp. Men dersom man er heldig og ingenting går i stykker,så er det nok ingen problem å kjøpe på nettet.

På den vognen vi skal ha var det ikke så mye å spare. Så tenker med reisevei og bom går vinninga opp i spinninga:) veldig praktisk å kjøpe her sånn hvis det skjer noe også tenker jeg!

Har ikke kjøpt enda. Vurderte å bestille fra det nettstedet vi også, men vi synes det blir litt langt å reise til Karlstad..

Vi skal også ha emmaljunga vogn, Kattis babyshop i strömstad (http://wp.kattisbabyshop.se/) selger vognen med pakkepris., (vi skal ha city crossen, så prisene er for den) da får du også med solparasoll, stelleveske og et trekk til vognen. Vi skal ha PP farge med vuggedel på baggen, og det koster da 8990,- Men pakkeprisen starter på 8190,- kommer ann på fargen du skal ha=)
Tenkte bare å slenge det inn for de som syns det er langt til Karlstad (er jo et stykke til strömstad å da men..=)

Jeg har kjøpt en brukt emmaljunga egde duo. Er så greit å få det ut av verden og fordele kostnadene på alt som skal kjøpes inn på flere måneder:)

jupp kjøpte fra kjopbarnvagn. og er veldig fornøyd med kjøpet. bestilte mandag, henta den på posten på torsdagen. annbefales :)

Vi skal også ha emmaljunga vogn, Kattis babyshop i strömstad (http://wp.kattisbabyshop.se/) selger vognen med pakkepris., (vi skal ha city crossen, så prisene er for den) da får du også med solparasoll, stelleveske og et trekk til vognen. Vi skal ha PP farge med vuggedel på baggen, og det koster da 8990,- Men pakkeprisen starter på 8190,- kommer ann på fargen du skal ha=)
Tenkte bare å slenge det inn for de som syns det er langt til Karlstad (er jo et stykke til strömstad å da men..=)

Må du da bestille den på forhånd? Evt hvor lang tid tar det? :)

Må du da bestille den på forhånd? Evt hvor lang tid tar det? :)
De har ofte på lager, men kan være lurt å ringe/sende mail før man drar over=) De har en kjekk løsning som vi tenker å benytte oss av, man finner ut hva man vil ha, å sender de bestillingen med hentedato, som da for oss blir ca 3 uker før termin., når man henter vognen så begynner jo garantien å rulle, så da "sparer" vi rundt tre mnd på garantien=)

De har ofte på lager, men kan være lurt å ringe/sende mail før man drar over=) De har en kjekk løsning som vi tenker å benytte oss av, man finner ut hva man vil ha, å sender de bestillingen med hentedato, som da for oss blir ca 3 uker før termin., når man henter vognen så begynner jo garantien å rulle, så da "sparer" vi rundt tre mnd på garantien=)

oi ja det har jeg ikke tenkt på. Så lurt! :) Takk for tips :)

Back
Topp