har du hørt!!!

mallu

Betatt av forumet
Herregud, sier æ bare!
Har hatt uregelmessige rier i går og kjente at ungen har snudd sæ, ligger nu tvers...ai,ai,ai og d gjør ond. våkna i morrest at æ hadde d ond. Så ringte æ til jordmora, sku ha en time, har ikke vært hos ho 3 uker, ho har vært syk. Og så har vi bare en jordmora her som pendler hit...
Når æ ringte så sa ho:" Ka du maser etter?" Kanskje ho sku være morsom men æ ble lamslått... Viste ikke ka æ sku si. Fortelte etterhvert at æ tror ungen har snudd sæ og æ har fått rier i går... Ho ga time til torsdag og sa at må ringe til legevakta hvis noe mere alvorlige symptomer kommer. WOW, sier æ bare. Da følte æ at æ virkelig mastee på ho. men har ikke lyst å bynne å føde hvis ungen ligger ikke riktig posisjon og sykehuset er to og halv timer unna.
Nei, æ ble rett og slett lei mæ. Siste gangen sa ho at æ må ikke føde her, fordi dem har bare to hender og black and dekcer (merkevare for vinkelsliper,borr og etc.) Ho har fått mote mitt ned nu... Håper dokker har d bedre flaks m jordmora...

Huffa!!
Håper du møter på bare snillere folk gjennom resten av svangerskapet - at du føler deg bedre snart og at barnet snur seg tilbake i hodeleie før fødselen slik at mest mulig kan gå så normalt som mulig!

Huffda.. For ei drittkjerring! Synd at du bor på en så liten plass.. Man skulle hatt krav på å bytte jordmor om man ville det.. Har du ingen lege du kan kontakte? Lykke til iallefall!

Hei.
Æ trur æ ville kontakta legen og ikkje venta heilt til torsdag med å kom mæ på undersøkelse. Kontakt gjerne sykehuset du skal føde på også. Der kan du få den veiledninga du treng. Den behandlinga du har fått hos jormora e kritikkverdig.
Kan du bytte til en anna jormor?

Lykke til!

Det var da forferdelig og hissig denne jordmora var da. Mi sa til meg her om dagen at hu var inne på helsestasjonen i mellomjula så det var bare og komme innom for en sjekk.
Jeg hadde ikke funnet meg i slik behandling. Gjør det som er best for deg du vennen.
Klem

Hadde jeg aldri funnet meg i. De er der for oss og skal stille opp.
Og du er kommet så langt på vei at du skal ha kontroll vær uke nå så stå på dine krav [;)]

Back
Topp