Har du hørt om prevensjon?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Har du fått det sp.målet slengt opp i ansiktet når du feks har fortalt ei venninne at du er gravid (igjen!)

Har hørt det et par ganger, og er nesten som jeg kvir meg til å si nyheten til visse folk jeg kjenner...

Fy søren så stygt!!! [:@][:@] Sånt sier man bare ikke!!!
Blir så forbanna når folk ikke kan holde sånt for seg selv, og heller være glad på ens vegne! [:@][:@]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Blir så forbanna når folk ikke kan holde sånt for seg selv, og heller være glad på ens vegne! [:@][:@]

Tror denne personen kom me kommentaren fordi jeg har så mange barn fra før av, og alltid ender opp med å bli gravid hele tiden. Men ja, jeg fikk litt sjokk, og sto og måpte, hva sier man..."ja, har hørt om det"

Fy faen!! Da ville jeg sagt tilbake; Og du har tydligvis ikke fått deg noe på en stund skjønner jeg!!!

ORIGINAL: Hope88

Fy faen!! Da ville jeg sagt tilbake; Og du har tydligvis ikke fått deg noe på en stund skjønner jeg!!!

Hahahaha[:D] Greit å vite hva en skal si, om personen kommer med noe slikt igjen [8D]

Hihi, det hadde vært litt gøy om noen turte å spørre meg om noe slikt :) De som kjenner meg vet at de får svar på tiltale og de som ikke kjenner meg finner det fort ut[8D]

Hadde sikkert sagt noe slik som: "Nei, men det hadde tydeligvis ikke moren din heller..."

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Tror denne personen kom me kommentaren fordi jeg har så mange barn fra før av, og alltid ender opp med å bli gravid hele tiden. Men ja, jeg fikk litt sjokk, og sto og måpte, hva sier man..."ja, har hørt om det"

Så mange? Var det når du var på vei med tredje?
I såfall syns jeg ikke det var snakk om så mange fra før [8|]

Noen er så utrolig frekke og korttenkte at man kan bli skremt av mindre! [:@]

Du får svare som så feks: Ja, men dette er et ØNSKET barn [8D] Mer du lurer på???

Bør jo stoppe munnen det [;)]

ORIGINAL: Speedsjarken

Hihi, det hadde vært litt gøy om noen turte å spørre meg om noe slikt :) De som kjenner meg vet at de får svar på tiltale og de som ikke kjenner meg finner det fort ut[8D]

Hadde sikkert sagt noe slik som: "Nei, men det hadde tydeligvis ikke moren din heller..."

[:D][:D][:D][:D][:D] Like it!

Må ikke ta seg nær av slike kommentarer. Kan hende det var litt ironisk? Eller var det stygt ment?

Jeg tror jeg hadde svart at....."nei, DET har jeg ikke hørt om...hmm???? Kan du fortelle meg hva det er?"

ORIGINAL: Speedsjarken

Så genialt, Er sånn jeg kan finne på å slenge ut også. Hihi, Folka vet at jeg ikke slenger noe tilbake, for det gjør jeg hver gang. hehe..

Back
Topp