Har du gutte- eller jentemage?

Alle har gjettet jente hos oss, ettersom jeg har brei mage. Min søster har utovermage og venter gutt. Hun fikk stadig høre at det var lett å se hvilket kjønn hun skulle ha.

Hos meg ser det helt motsatt ut.... `

Jeg har brei mage og venter gutt, uten tvil ut fra ultralydbildene.

Jeg har kulerund mage [:D] og venter gutt. Så det kan nok stemme!

Et nyydeli bilde Melliot! [:D] du har definitivt guttemage ja! [;)]

På UL ble det sagt at det antagelivis ble ei jente, og jeg tror nok jeg har jentemage også [:)]

Alle sir t mæ at æ har guttemage[:)]
Dem mene d e fordi:
-Ser ikkje at æ e gravid bakfra
-Ganske spiss mage
Osv (orke ikkje legge ut bilde i dag^^)

Så æ flire godt når folk sir t mæ "DU SKA HA EN GUTT" når æ har ei lita pia i magen[8D][8D]

Nja den er da rund iallefall..hehe.. vet ikke om den ser ut som jente eller guttemage jeg.. men den er anerledes enn den var når jeg skulle ha guttene.. ligger liksom lenger nede denne gangen.. sambo sier jeg er mer klumpete denne gangen, hva enn han mener med det.. takk for den liksom,hehe... ;)[:D]

Hihi, så gøy^^ Regne me at du åsså har fått beholde midja di da?[;)]
ORIGINAL: BølleBella

ORIGINAL: hctib89

Alle sir t mæ at æ har guttemage[:)]
Dem mene d e fordi:
-Ser ikkje at æ e gravid bakfra
-Ganske spiss mage
Osv (orke ikkje legge ut bilde i dag^^)

Så æ flire godt når folk sir t mæ "DU SKA HA EN GUTT" når æ har ei lita pia i magen[8D][8D]

Sånn er det hos meg også. Ser ikke gravid ut bakfra og har spiss mage. Og jeg venter også ei jente. Hehe

Sist hadde jeg kulerund bowling mage å fikk jente, nå har jeg stoooor og bred mage, å får gutt! Svigermor sa det med en gang jeg begynte å få mage at det måtte være en gutt, for slik så jeg ikke ut sist gang [:)]

Har ikke peil jeg.... men det er vel kanskje en jente mage?? Er jo det jeg venter også

Hihi tusen takk! [:D] Er veldig stolt av den. Kom ei dame bort på hotellet i forigårs og sa jeg hadde så fin mage [:)] Utrooolig koselig!

det vet jeg da ikke siden jeg ikke vet hva jeg skal ha
MEN..jeg har hatt både kulerund mage og prefassong med rikelig på sidene
Forskjellig i forskjellige svangerskap
Og så langt har jeg bare jenter da[:)]

Back
Topp