Har du gutt eller jente i magen? *Inspirert av april*

Heheh....men kan jo ta ganske feil så tidlig som uke 13, men d får tiden vise :)
 
Ja, det blir spennende å se! Før den UL så hadde jeg litt guttefølelse, men det rare er at etterpå har jeg hatt sterk jentefølelse...så nå er jeg forvirret!
Gleder meg til ordinær ul neste uke!
 
Har veldig blanda følelse, men har en ekstra stor følelse på gutt denne gangen
 
Oppdatert!:)
 


MittAndre <3 skrev:


HvitSnø skrev:
Imponert over hvor rask du er til å oppadtere MittAndre<3 :) Jeg tippet riktig, HURRA!!!! :)


Hehe, jeg er ivrig, vet du! ;)
Hurra for deg som tippet riktig!!! Hittil er det 50/50 på feil/riktig! Blir spennende å se hva vi ender opp med! :)


Hipp hurra for meg som er så god til å tippe!! 

 
Var på UL i dag og hadde veldig rett med at det er ei lita jente som spreller rundt der inne:D:D
 
Gratulerer så mye med jente på vei!!! Og ikke minst er du superflink til å gjette kjønn! Grattis!
 
Jeg trodde det var gutt, men det er en jente
 
Jeg har termin 14.mai, og tror jente. Skal på UL den 16. desember. Spennende:)
 
Oppdatert!
 
Jeg trur det e ei lita snuppe
 
Oppdatert! :)
 
Men antakelig så venter vi en jente da (trodde gutt i begynnelsen). Forrige UL rundt uke 17 så ho en jente. Blir spennende å se om de sier det samme på ordinære UL :)
 
Da tippa jeg feil denne gangen:)

Tippa jente men inne i magen spreller det en nydelig liten gutt
 
Min magefølelse var riktig denne gangen :D I magen spreller ei lita jente <3

(trodde jente før ultralyd med førstemann også, så min statistikk teller da 1 riktig av 2 mulige)
 
Oppdatert! :)
 


Ida82 skrev:
Men antakelig så venter vi en jente da (trodde gutt i begynnelsen). Forrige UL rundt uke 17 så ho en jente. Blir spennende å se om de sier det samme på ordinære UL :)


Har du nettopp vært på en ul i uke 17, men det var ikke den ordinære? Eller misforstår jeg deg nå?
 
Flere som har info som jeg kan oppdatere her? Nå har det alllerede gått litt i surr for meg med hvem som fikk hva! ;) Vet at Moira får jente :)
 
Jeg må vente heeeelt til 2. januar :-/ Og kanskje litt til om de ikke vil si noe...
Men er jo jul først, så det er baaare kos!
 
Back
Topp