Har du god kjemi med jordmor?

M

Moderator Tonje

Guest
Har du vært mange ganger hos jordmor denne graviditeten?
Har du god kjemi med jordmor?

- Er det noen som har valgt å ikke gå til jordmor, men kun lege i svangerskapet?
 
Helt fantastisk dame <3 Pga Hyperemesis, tidlig traumatisk fødsel og ma har hun ikke sluppet taket i meg. Nå er jeg hos henne annen hver uke, alt for å gjøre meg klar til fødselen som snart er der.. En engel, rett og slett <3
 
Jeg hadde en fæl jordmor ved første svangerskap, noe som er trist, jeg var 20 år og helt fersk. Husker hun kalte meg feit, lurte på om jeg hadde blitt gravid i fylla og kommenterte at jeg fikk strekkmerker >_< på spørsmål jeg hadde som hvilke av giktmedisinene mine jeg kunne bruke osv ante hun ingenting. Med nr 2 hadde jeg en utmerket jordmor, så da jeg ble gravid nå ville jeg ha henne igjen, men hun hadde pensjonert seg. Heldigvis er den jordmora jeg fikk nå veldig hyggelig. Hun kan også mye. Ulempen med henne er at hun alltid er sein
 
Jeg hadde en fæl jordmor ved første svangerskap, noe som er trist, jeg var 20 år og helt fersk. Husker hun kalte meg feit, lurte på om jeg hadde blitt gravid i fylla og kommenterte at jeg fikk strekkmerker >_< på spørsmål jeg hadde som hvilke av giktmedisinene mine jeg kunne bruke osv ante hun ingenting. Med nr 2 hadde jeg en utmerket jordmor, så da jeg ble gravid nå ville jeg ha henne igjen, men hun hadde pensjonert seg. Heldigvis er den jordmora jeg fikk nå veldig hyggelig. Hun kan også mye. Ulempen med henne er at hun alltid er sein
Fysj! Så forferdelig erfaring du fikk i ditt første svangerskap! Godt at du har fått positive erfaring med andre jordmødre i ettertid:)
 
Back
Topp