Har du gått/går til psykolog?

Jeg har vært til utredning hos psykolog, og skal begynne behandling nå, så jeg kan jo egentlig ikke svare enda på om det hjelper eller ikke, syns jo ikke helt jeg kan svare på avstemningen da.
Hun mener iallefall at jeg trenger å gå der, delvis fordi jeg sliter og delvis fordi hun mener jeg trenger å arbeide gjennom en del ting, blandt annet mobbingen jeg ble utsatt for i 4 år. Hun var helt paff over at jeg ikke har fått hjelp til det før, og kalte mobbingen for et traume. Hun sa at å behandle folk som har blitt mobbet som barn var noe av det vanskeligste, fordi det var så dypt kodet inn i dem. [8|]

Men jeg tror det kommer til å hjelpe altså.

Eg har ikkje vært til psykolog med meg sjølv, men da vi dreiv med utgreiinga på sonen min, så gjekk vi til psykolog med han. [8|][:)]

Jeg har vært hos psykolog.. For meg hjalp det nada, kunne like gjerne stått og prata til et tre....

MEN det skal sies, det er nok mange dyktige psykologer der ute, jeg var nok bare veldig uheldig med han jeg var hos..

Ja, har gått til psykolog. Hjalp litt, men skulle ha gått mye mer. Har en del gammelt grums som må tas tak i, men har desverre ikke råd. Betalte nesten 500kr timen(gikk privat, da det var ekstrem lang ventetid hos de som hadde samarbeid med Nav). Gikk 2 ganger i uken på det meste, så 2000kr i mnd på dette ble for tøft økonomisk.

Vet ikke om det hjalp/hjelper.. For jeg har som oftest blitt innlagt i samme slengen ! [8D]

Har hovedsaklig gått til psykiater,men blitt plassert hos psykolog hvis det ikke har vært kapasitet hos psykiater.

Har hjulpet meg på den måte at jeg har fått diagnoser og medisiner,men jeg åpner meg ikke så kommer ikke så langt.

Nope, aldri følt behov for det.

Ja,det har hjulpet meg masse.

Har hatt både Psykolog og Psykriater... ble pålagt det av sykehuset.

Nei aldri og aldri har jeg følt behov for det

Ja, for seks år siden og i fjor.
Det i fjor..Det hjalp der og da, men .. ja, nei. ikke nå lenger.

ja. og det har hjulpet.

Ja jeg prøvde det og for noen inkompetente duster i det offentlige da hvertfall[:'(] aldri prøvd privat..

Var fint lite intr i å høre på meg, ho var mest opptatt av å fortelle historier om seg selv[8|] byttet til en annen men han ville bare ha meg inn i no gruppe greier etter første time så nei takk..[:'(]

ORIGINAL: MsMoHo

Vet ikke om det hjalp/hjelper.. For jeg har som oftest blitt innlagt i samme slengen ! [8D]

Det burde du vel bli når du klikker fullstendig når ungen din er tilstede.

Har gått til psykolog siden høsten 2008.  Har hjulpet meg enormt!! Nå skal jeg inn i gruppe-terapi. Det blir skummelt/spennende!

Ja har gått til psykolog tidligere..må svare både ja og nei mht om det hjalp. Om noen i det hele tatt skulle vurdere det er det uansett verdt forsøket

ORIGINAL: Tamiria

Ja, har gått til psykolog. Hjalp litt, men skulle ha gått mye mer. Har en del gammelt grums som må tas tak i, men har desverre ikke råd. Betalte nesten 500kr timen(gikk privat, da det var ekstrem lang ventetid hos de som hadde samarbeid med Nav). Gikk 2 ganger i uken på det meste, så 2000kr i mnd på dette ble for tøft økonomisk.

Back
Topp