M
Moderator Kine
Guest
Hva skal barnet hete?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHemmelig![]()

Jeg har en StormEr ikke i nærheten engang!
Vi venter en liten gutt og syns det er vanskelig å finne et navn til han, og mannen e ikke veldig hjelpsom enda.
Jenten vår heter Sara, og vi ønsker også et kort navn til gutten vår, så om dere har noen forslag så tar eg imot med åpne armer![]()
Hehe...her ble det Christina, men det er langt unna valget her i gårdenHer er vi fortatt ikke sikker og skal på OUL på onsdag og håper på å få vite om det er gutt eller jente vi venter![]()
Fikk denne her på Mail en dag
http://www.mammanett.no/navn/rullett
På gutt ble det Einar (lite aktuelt) og jente Aisha.
Da jeg nevnte det for mannen min så sa han at pappa'n hans hadde blitt veldig glad om vi valgte Aisha da det er et vanlig navn der han er i fra. Selv er jeg noe skeptisk da jeg som barn hadde en hund som het det![]()
Her fikk vi Palmer og Hulda hehehe. Tviler meget sterkt altsåHehe...her ble det Christina, men det er langt unna valget her i gården![]()
Her fikk vi Palmer og Hulda hehehe. Tviler meget sterkt altså![]()
Her er vi fortatt ikke sikker og skal på OUL på onsdag og håper på å få vite om det er gutt eller jente vi venter![]()
Fikk denne her på Mail en dag
http://www.mammanett.no/navn/rullett
På gutt ble det Einar (lite aktuelt) og jente Aisha.
Da jeg nevnte det for mannen min så sa han at pappa'n hans hadde blitt veldig glad om vi valgte Aisha da det er et vanlig navn der han er i fra. Selv er jeg noe skeptisk da jeg som barn hadde en hund som het det![]()

Våres lille viking skal hete Thor (litt usikker om det blir med elr uten "H",den norrøne guden skrives med H så synes det var litt stilig) så har vi et mellomnavn også![]()
Vi skal finne navn på nr 3 nå, og det er MYE vanskeligere enn på de to andre. Så ja, tror det bare blir verreVår første fødte sønn heter Odin og det har vi kombinert med André
Skaffet oss litt av en jobb med å finne navn på barn nr 2 ved å velge det navnet til han kjenner jeg.
Dere med flere barn, blir det vanskeligere for hvert barn eller er det bare meg som føler det slik?![]()