Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 11 Jan 2010 #23 Nei, det har jeg ikke... Og det er no dritt, for jeg VIL ha en hobby! [;)]
A *annlkaogliten* Elsker forumet 11 Jan 2010 #24 Det VAR håndball, men siden jeg ikke spiller lengre, så vet jeg ikke helt. Hmm..
Snoflak Elsker forumet 11 Jan 2010 #25 ORIGINAL: Prisilla Ja, jeg har funnet min ting [:D] Ikke fordi jeg er supergod til det, men fordi jeg eeeeelsker å holde på med det [:D][:D][:D][:D][:D] Hahha tøør jeg spørre hva dette er ?? Tenker koffert med en gang jeg gitt... heheheheh
ORIGINAL: Prisilla Ja, jeg har funnet min ting [:D] Ikke fordi jeg er supergod til det, men fordi jeg eeeeelsker å holde på med det [:D][:D][:D][:D][:D] Hahha tøør jeg spørre hva dette er ?? Tenker koffert med en gang jeg gitt... heheheheh
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 11 Jan 2010 #26 Ja, har funnet flere ting jeg er flink på... Så lang hele to ting. 1) er Svi av masse penger... Det kan være alt fra kjøpe nyttige ting til noe man absolutt fint kunne ha klart seg uten... 2) er å ikke rydde...Klarer meg fint å overse rotet som baller seg rundt beina mine...[:-] Har vel kanskje stor rengjøring en gang i uka...[>:] Har forresten en flink "hushjelper"...[:D] Så det er litt ryddig her...
Ja, har funnet flere ting jeg er flink på... Så lang hele to ting. 1) er Svi av masse penger... Det kan være alt fra kjøpe nyttige ting til noe man absolutt fint kunne ha klart seg uten... 2) er å ikke rydde...Klarer meg fint å overse rotet som baller seg rundt beina mine...[:-] Har vel kanskje stor rengjøring en gang i uka...[>:] Har forresten en flink "hushjelper"...[:D] Så det er litt ryddig her...