Har du frukttre i hagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Ja, to epletrær. Er ikke store enda, og det ene gir ingen frukt enda da [emoji86]

Vi har et epletre. Som ble såpass grundig maltraktert av hjorten (tok jævlene på fersk gjerning mens de sto og momset på treet pg dret både i meg og på plenen) at det ikke er et neste kart igjen :/

Vi tenkte å kjøpe plommetre, men sjansen for at hjorten tar livet av det helt før det får sjansen til å vokse seg stort er såpass stor at det nok er litt fåfengt.

To epletrær og ett surkirsebærtre. Vurderer å plante en svarthyll.

Vi har to epletrær og tre med plommer. Samt stikkelsbær, solbær og bringebær! Jeg ønsker meg Moreller, rips og blåbær i tillegg :Heartred

Vi har to plommetrær, planta i fjor, så spent på om det kommer noe på dem i år!

Har et gammelt epletre der vi flytter, blir nok flere frukttrær på sikt, og blåbærbusker skal vi ha.

Har noe jeg tror er et kirsebærtre?
Har ikke bodd her så lenge, og har ikke så grønne fingre, så vet liksom ikke helt hva det er [emoji85]

I wish.. Vet ikke om noe kan gro så langt nord heller? (forslag??)

Vi plantet to kirsebærtrær og et plommetre i fjor. Og to familieepletrær i år(trær med fire sorter på) pluss at det vi trodde var et vanlig hagetre var et epletre som blomstret til live med litt stell. Gleder meg til drt blir liv i trærne

Nytt av året, plommetre

Planer om søt kirsebær (moreller) etterhvert. Bare finne ut hvor

Back
Topp