Har du fortsatt ikke begynt og røke ?

Snart4kids

Gift med forumet
Det spørsmålet får jeg hele tiden av folk jeg kjenner.
Jeg røkte før, men SLUTTET da jeg ble gravid.
Ikke vært fristet til og begynne igjen med den shiten.
Og det irriterer meg at folk ikke skjønner det at når jeg har slutta så har jeg slutta.
De sier sånt som :
* Har du ikke begynt igjen ?
* Var du kanskje ikke avhengi da ?
* Du kjæm til og begynne og røke igjen, jeg bare veit det.

Ja jeg røkte mye før og i mange år men jeg har slutta og snart vært røk fri i 2 år.Er så lei av og bli spurt om det samme om og om igjen...Av samme personer...!

Ha en fin dag emoticon

Så flink du er!

Jeg kan ikke fatte og begripe HVORFOR man skal begynne igjen om man har klart å slutte når man har blitt gravid.
Det beste er jo bare å droppe det helt!

Du får bare svare at du ta vare på deg selv og helsen din, det er viktigere enn å dø tidlig emoticon

Du er flink du:)

Noen klarer bare ikke la være å kommentere slike ting..fryktelig unødvendig faktisk.

jeg sluttet også i 2 1/2år, så begynte jeg igjen...

så sluttet jeg nå i januar, og har ikke begynt ennå hvertfall... Har ikke planer om det heller;)

Herregud, er det for et spm da?
Er vel bare bra at du har slutta å røyke?

Skjønner ikke greia med folk som  slutter når de blir gravide og begynner igjen når de er ferdig med amming og alt det der.
Har man sluttet, og klart seg så lenge, er det jo idiotisk å begynne igjen spør du meg.

Synes du er flink jeg emoticon

Jeg hadde nå heller sagt så FLINK du er som ikke har begynt på igjen! :-D

Takk jenteremoticon

omg hva feiler det folk emoticon  snakk om å få litt støtte da! du er jo superflink som har sluttet helt! all ære til deg!!!emoticon

Vær stolt av at du har vært så flink og drit i de folka som sier sånt. De er stort sett bare misunnelige fordi de ikke klarer å slutte selv.

Masse lykke til videre :-)

Back
Topp