Har du fortalt på jobben at du er gravid?

jepp nå er katta ut av sekken, har slitt sånn med bekkendet de siste dagene at nå hadde jeg ikke noe valg! blir sykemeldt 100% fra midten av neste uke så jeg måtte nesten fortelle henne det nå. men er 13 uker nå så synes det var greit å si det nå :-)
 
Jeg måtte fortelle det til de på jobb i uke 8, jeg var så dårlig og måtte bare dra hjem fra jobb. Ville ikke de skulle tro at jeg "skulket" jobb eller noe.. 
 
Jeg har fortalt det, er sykemeldt og følte sjefen måtte få vite hvorfor...
De tok det greit, og var ikke særlig overasket. Ble litt teit når jeg fortalte det over tlf...hehe, men gikk fint :-)
 
jeg har fortsat ikke fortalt det :S jeg ble sykemeldt 2 uker til nå! uff! jeg får si det når jeg kommer tilbake
 
Jeg er sykemeldt ut neste uke, så jeg skal fortelle det når jeg kommer tilbake, er da uansett over 12 uker, i følge alle målinger på UL´er og legen og mensen og alt :p 
 
Jeg sa det i dag da jeg var oppe med ny sykemelding :P
 
Jeg har jo sagt det til ledelsen, og til de tre nærmeste kollegaene mine. Finner det ikke naturlig å si det til de andre, for jeg kjenner de jo ikke i det hele tatt enda. Jeg er jo bare hun nye på jobben :P Passer liksom ikke å si at jeg er gravid i lunsjen, mens vi snakker om noe helt annet...
 
Jeg fortalte det den 1 august. Dem vet at vi har prøvd lenge og jeg syntes det var like greit å hoppe i det. Siden jeg også jobber som kokk kan sjefen tilrettelegge litt bedre for meg :D Bekkenet er allerde ute å kjører så greit å være ærlig fra første stund ;) Tenkte også at hvis det går dårlig får dem jo greie på det da uansett :)
 
ja fortalte det så fort sjefen kom tilbake fra ferie. har en jobb jeg ikke kan være i når jeg er gravid.
 
Nå er jeg sjef i den butikken jeg jobber så var liksom ikke nødvendig å fortelle til noen ;) Men har fortalt det til min sjef og de ansatte vet det nå også. Like greit siden jeg er så vanvittig dårlig og springer på toalettet for å kaste opp hele tiden.
 
Back
Topp