Har du fortalt om graviditeten til sjefen din?

Fortalte det i uke 10 da jeg var veldig trøtt i den perioden. Det ble tatt veldig godt imot! Nå har hun alt begynt å tenke på vikar til permisjonstiden slik at vi iallfall skal få mer enn 2 mnd overlapp (det trengs da jeg har veldig selvstendige arbeidsoppgaver)[emoji1][emoji1303]

Jobber innenfor psykiatri så måtte si det tidlig. Gikk kjempefint; fikk tilrettelegging med kun kontorarbeid fram til jeg ble overført til en annen avdeling. De fikk ikke dekt stillingen min fullstendig, så søkt om svangerskapspenger i tillegg[emoji4]

Jeg sa det i uke 9 fordi jeg var sykemeldt. Han svarte bare «åja...»

Måtte si det med en gang pga løsemidler på jobb.
Like dårlig mottatt som de andre gangene og han vil fortsatt ikke ha meg tilbake...

Sa det for noen dager siden (11+0) fordi jeg trenger en del ekstra småpauser pga kvalme. Hun ble kjempeglad og gleder seg til magen min er stor nok til at hun kan kjenne på [emoji23][emoji23]

Jeg gruer meg veldig til å si det [emoji57] tror han blir stresset og ikke så glad med engang. Venter nok til uke 14-15. Men gleder meg til å si det til de andre kollegaene mine! [emoji2]

Jeg sa det i uke 9 fordi jeg var sykemeldt. Han svarte bare «åja...»

Sånn ca samme reaksjon fikk jeg. Jeg har jo vært sykemeldt lenge pga ekstrem kvalme, men ventet med å si hva som "feiler meg" til etter duotesten i uke 13. Trodde han skulle bli lettet over at jeg ikke var alvorlig syk, men det var mer sånn: "Jaha. Du må nok komme på et møte med meg og nav". Javel. [emoji849] Heldigvis er kollegene mine mye mer rause og støttende. [emoji1]

Fortalte det for to dager siden :) er 14 uker på vei i morgen. Syns hun tok det veldig fint, vi er mange unge kvinner på arbeidsplassen så det er ikke uvanlig

Har vist det siden jeg var 8 uker på vei pga av en tung beboer. Hun ble kjempe glad [emoji4]

Fortalte det da jeg var ca 7 uker på vei siden formen var såpass dårlig, og sliter med svangerskap- og fødselangst. Han tok det greit, var ikke fullt så overrasket som han ble da ei på over 40 fortalte det i fjor :p jeg er "kun" 30. Så det var litt forventa.

Fortalte det når jeg var rundt 11 uker. Med tanke på at jeg muligens trenger tilrettelegging etter hvert. Nettopp komt tilbake etter forrige permisjon og nå i fast stilling (vikariat før permisjon), men hun virket glad :-)

Back
Topp