Har du fortalt noen at du er gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har du fortalt noen den gledelige nyheten? Venner eller familie? Kanskje på jobb? Hvordan delte du det? Og hvordan reagerte de? Hvis du ikke har delt enda; hvor lenge tenker du å vente? :)

Ja nå vet en god del venninner og familie det. Eldste barnet vårt også. Hun var skikkelig redd fordi mamma var så syk så lenge. Trodde det var noe alvorlig galt så da fortalte vi det. Med forbehold om at slike babyfrø noen ganger vokste til å bli en hel baby mens andre ganger ikke.
En del har gjennomskua meg også siden jeg er dårlig. 9+3 i dag.

Vi har fortalt mamma, jentungen (men uvisst hvor mye hun forstår av det) og 2 gode venninner av meg. Resten av familien og sjefen får vite etter passerte 12 uker. Kollegaer finner vel ut av det når magen begynner å bli synlig.
De vi har fortalt er veldig glade på våre vegne, da de vet at vi har ønsket nr 2 en god stund.

Ja mange vet det nå :) begge familier,de nærmeste vennene på hver side :) er egentlig bare fremmede og bekjente som ikke vet det nå :)

Alle vet det her. Føltes så godt å si det der og da, men da jeg fikk blødninger og trodde jeg kom til å miste så ønsket jeg at ingen i hele verden skulle vite om det likevel. Men så gikk det bra, UL viste tydelig tegn på liv, og nå er det greit at folk vet på en måte, så blir det også enklere å bli tatt hensyn til ifht trøtthet og kvalme :):)

Mamma, mine to bestevenninner, sjefen og et par gode kollegaer vet. Siden jeg mistet sist syns jeg det er greit at de jeg står nærmest og jobber mest med vet om det.

Har delt det med en veldig god vennine, foreldrene og søstrene våres. Bare glede og masse tårer! Er vårt første,og blir første barnebarnet på min side av familien og 2 på fars side.

Jeg har delt det med en god venninne, mannen med en god venn. Elles tenker vi holde det hemmelig til uke 12. Blir gøy å se om vi klarer holde det for oss selv så lenge :)

Huff altfor mange i forhold til hva jeg burde..
De jeg jobber med på avdeling, datteren min på 8 år, ett par nære venninner samt styrer.

Pluss pluss :banghead:

Back
Topp