Har du fortalt mange om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Har du fortalt mange om graviditeten enda? Hvordan reagerte de? Fikk du kanskje noen litt morsomme, eller ekstra spesielle, reaksjoner? :)

Har fortalt familie og nærmeste venner. Det er på ingen måte hemmelig, men vi skal kun offentliggjøre det etter første trimester. Er nå 11+2 på vei, så nærmer seg nå [emoji4]

Alle reagerte med enorm glede og gledestårer. Virkelig en fantastisk følelse når andre blir like rørt av det[emoji173]️

Har fortalt det til alle [emoji5] veldig mange kjekke gratulasjoner og det er veldig stas for yngste niesen min som virkelig gleder seg over tante sin baby i magen [emoji5][emoji2]

Kommet til 12+0 og har vet ingen andre enn mannen om det. Var lyst til å fortelle barna først, og venter, for ellers kringkaster de det for hele verden. Er ikke riktig klar for at alle skal vite det. Håper å holde det skjult frem til uke 17-20.

Nærmeste familie og nærmeste venner vet (straks i uke 13). Skal på ny UL neste uke så etter det kommer jeg nok ikke å holde det skjult iallefall. Er ikke på jobb for tiden så vet ikke om jeg kanskje bør sende Mail til de der (sjefen vet). Tar det nok litt som det kommer.

De fleste vet det nå. Er 14+4. Koselig med mange gratulasjoner! [emoji173]️ Storebror på 11 år gleder seg mer og mer [emoji4][emoji170]

Her er det bare jeg og samboer som vet det, er 14+2[emoji4] Vi skal prøve å holde det hemmelig til etter OUL, så lenge 7 åringen ikke får mistanker[emoji4]

De som må vite det, vet det :)
Nå gjør sikkert jungeltelegrafen jobben, kommer ikke til å dele noe på Facebook uansett. Usikker på Instagram, men legger et bilde på story på snap etter OUL :)

Jeg fortalte det til barna og sjefen i uke 6. Mannen var selvfølgelig først da jeg hadde første svakt positive test 3+6. Var så dårlig at jeg hadde ikke noe valg. Klarer ikke å lyge på meg kronisk omgangssyke i flere mndr[emoji23] Nå vet resten av verden det også[emoji4] Gjør meg ingenting, er jo mitt 5 barn, så klarer ikke late som ingenting[emoji23]

Fortalt nærmeste familie og litt utover, så nå går nok snart jungeltelegrafen [emoji38] familie ble kjempe glade og det er mye forventninger og gleder hos alle[emoji173]️

Bare jeg og mannen som vet foreløpig. Uke 16 i morgen. Vi ønsker å vente lengst mulig for å ikke gjøre ventetiden så lang for kommende storesøsken. Vi skal fortelle det i neste uke og gleder meg så til reaksjonen til barna.

Nærmeste venner og familie vet det nå :) kun ett par stk på jobben enda, men resten får vite det etter ferien :)
Er 12+1

Back
Topp