Har du fortalt det til sjefen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Ja, det har jeg. Jeg fikk enn god klem og gratulerer. Ho veit at jeg har ønsket meg det her lenge. Og så sa ho men hva skal vi gjøre når du går ut i permisjon:) Godt å vite at jeg blir savnet:)

Jepp
Sa det til skjefen min på onsdag pga mye do besøk så tror han skjønte det. Han tok det fint og sa gratulerer :)

Har fortalt det til lederen min ettersom at de må begynne å planlegge tilrettelegging snart. Han ble bare glad på mine vegne,fikk klem og gratulasjon.

Nei og sier ikke noe på en stund ennå.

Blir nok nødt til å si fra [emoji85] gruer meg masse, selv om d blir tatt godt i mot

Ja sagt ifra da jeg må over på svangerskapspenger. Fikk bare et kjølig: er dere i gang med det igjen ja.
Så hyggelig her ja..

Ja!
Hun sa "Å så gledelig! Jeg blir jo så rørt av sånt. Dette var hyggelig" mens hun hadde tårer i øynene. Ga meg en stor klem og sa hun var utrolig glad på mine vegne. Det var en stor lettelse, da jeg begynte der i august helt nyutdannet! Var veldig spent på hvordan de ville reagere .

Nei huff, gruer meg skikkelig. Kom nettopp tilbake fra permisjon med min førstefødte på onsdag, så synes det er så flaut:yuck: vet at de ikke blir sure eller noe sånt. Men kjenner på at de gleda seg sånn til å få meg tilbake, åsså skal jeg bort igjen snart:rolleyes:

Nei huff, gruer meg skikkelig. Kom nettopp tilbake fra permisjon med min førstefødte på onsdag, så synes det er så flaut:yuck: vet at de ikke blir sure eller noe sånt. Men kjenner på at de gleda seg sånn til å få meg tilbake, åsså skal jeg bort igjen snart:rolleyes:

Samme greien her [emoji23] i tillegg har jeg nytt jobbtilbud, ig hvor flaut er ikke d å signere ny kontrakt for så å si «heeeeyhey, jeg var ikke gravid på intervjuet, men jaggu har jeg ikke klart å blitt det»[emoji23][emoji23]

Samme greien her [emoji23] i tillegg har jeg nytt jobbtilbud, ig hvor flaut er ikke d å signere ny kontrakt for så å si «heeeeyhey, jeg var ikke gravid på intervjuet, men jaggu har jeg ikke klart å blitt det»[emoji23][emoji23]

Haha huff.. godt vi er flere! Men din var kanskje hakket flauere:joyful: sånn skjer:rolleyes:

Back
Topp