Har du fortalt det til sjefen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hva var i så fall reaksjonen til han eller henne?

Bare positivt [emoji4]Måtte bare si i fra om jeg trengte noe tilrettelegging,også er sjefen litt hønemor og passer på å spørre om alt er greit når vi stresser rundt som verst [emoji4]

Fortalte sjefen, og hun sa det var en hyggelig nyhet på en ellers litt tung mandag morgen. [emoji4]
Hun har også fortalt sin sjef.
Regnet med at det skulle gå fint, firmaet er opptatt av å ha gode vilkår og legge til rette for familieliv.

Ja fra før forsøkene har sjefen fått beskjed. Veldig positiv på våre vegne, men synes nok det er litt vanskelig at jeg er sykemeldt.

Ja, pga store prosjekt og planlegging for vinterhalvåret så følte eg det var viktig å fortelle sjefen/Ane tidleg at det var smått på gong. Prata med adm. Dir i dag, og han lurte jo korleis det gjekk, først på jobb, så korleis det gjekk med meg. Fortalte i alle fall til han at eg følte det var mest rett for både meg og firmaet at dei fekk vite det tidleg i leike . Om det så skulle gå gale, så var dei i alle fall klar over kva som hadde skjedd.

Kjenner sjefen godt fra før (er ny på arbeidsplassen), så var egentlig veldig godt å si det til han :)
Sa det i uke 13, og fikk masse gratulasjoner. Om det var noe tilrettelegging jeg trengte måtte jeg bare etterspørre det (selvom jeg ikke tror det blir nødvendig enda.) Så fikk bare en god reaksjon, og det var veldig godt:)

Back
Topp