Har du fortalt den store nyheten?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Til den nærmeste familien, tenker da på mor og far og evnt svigerforeldre..?

Hvordan fortalte dere nyheten....

Her skrev vi kort til de kommende besteforeldrene, moren min hadde akkurat operert hånden sin, så da skrev vi god bedring i kortet og at som er lite plaster på såret så skulle hun få et nytt barnebarn i feb [:D]

Svigermor fylte året, så da skrev vi gratulerer med dagen, og som en ekstra gave får du et nytt barnebarn i feb...[:D] Vi ga også blomster til dem begge...

Ble en del klemmer, og glede da [:D] Er så lettet, var så nervøs for å slippe bomben...
Svigerfar viste i grunnen at jeg var gravid, han sa han hadde sett det på utstrålingen min et par uker før [:D] Søt han er [:D]

har fortalt det til den nærmeste familien :) gjorde det etter ul [:)]

jeg ringte til mamma og pappa sa at jeg måtte ha ny kjole... [;)]
for den kom ikke til å passe over magen... [;)]
mamma bare oj jøss, slått på tjukken no?? eeehm JA.

og til svigermor så ba jeg om å få nåler mot svangerskaps kvalme... [;)]

Ikke alle enda. Skal vente til etter ul neste tirsdag[:)]

Kun til våre foreldre og to venninner. Venter med å fortelle resten av familie og venner til etter UL den 26 juli.

Vi har sagt det til foreldre, søsken og noen få venner [:D]
Blir vell flere etter ul på onsdag [:)]

Til mamma, søs og kusine fortalte jeg det til med en gang...Til søs og kusine fordi de visste at vi prøvde...Til mamma, for hun ville ha funnet ut det før eller siden...

Svigermor fikk vite det ved et "uhell" for to uker siden...Sambo fortalte at jeg måtte til legen for det var noe med blodprøvene eller noe i den duren...aaaaner jo ikke hva han har sagt jeg da...så satt der som en tomat og visste ikke helt hva jeg skulle si...[:-] Så ble til at hun fikk vite det da...[:D]

Nå har jeg lagt ut på face..." Da er 3. bolla til heving. ferdig om ca 6 mnd"[:-] [8D]

Så skal jeg sende en mld til bestemor og fortelle det da...Selvom hun egentlig vet det...[:)]

Vi har kun sagt det til foreldrene mine og svigers + 3 veninner av meg [:)]
Jeg vil holde det hemmelig lengst mulig pga at jeg er redd for at ting
skal gå galt [>:] også vil jeg ikke at hele byen skal vite det, noe jeg vet
kommer til og skje når familien får vite det [:)]

Nei, jeg kan godt tenke meg å holde meg til september jeg... [8D] Men tror jeg må nøye meg med august dessverre.. [8D]

nå vet alle det siden jeg har nådd 12 uker=)

men i førsten var det familie og nære venner=)

Har enda ikke fått sagt det til besteforeldrene.. Ventet på et bra tidspunkt å si det på, men dem kommer ikke eller når det passer så tør jeg ikke [:-] Blir jo bare verre og verre når man drøyer det hehe, og får ganske dårlig samvittighet når vi kommer innpå snakk om barn og fremtid (som jo er heele tiden når man har en hemmelighet hehe).

- Men nå har vi kjøpt genser fra Lillemille ("Ooops they did it again! I'm going to be a Big Brother"), så nå er det ingen unnskyldning lenger..

Er i uke 12 idag. den første som fikk vite det var min søster. men det va fordi det var hun som ba meg ta testen. rakk å blinke en gang så va begge strekene røde  va 6 uker da.. jeg fortalte det til faren min face to face, han ble jo sjokkert, for han trudde at han skulle bli bestefar til 1, for at søstra mi skal ha baby i september. men nå skal han bli bestefar til 2. å han gleder seg som bare det. for å si det sånn, så va det han som tokk jobben i å fortelle det til folk ;) samme dagen han fikk vite det, så fortalte han det til alle kjente :)

vi sa det til de aller nærmeste nesten med en gang, men nå har tante å fått vite det så da får vel resten av familien nyheten å[;)]

Mamma & Pappa vet det. jeg ringte de med en gang. Ei vennine veit det, siden det viste seg at vi er omtrent like langt, og 2 stykker på jobben. Thats it.
Svigers får ikke vite noe om før jæææææævig lenge. Gjerne lenge etter ord.ul.... Jeg gidder ikke det samme eviglange tullet til svigermor denne gangen som sist.

Back
Topp