Har du forsikret dine barn?

Ja, gutten min er forsikret, først og fremst med tanke på eventuell uførhet. Det er det eneste jeg er opptatt av, at han skal sikres bedre enn det man gjennom det offentlige er dersom han mot all formodning skulle bli ufør av ulykke eller sykdom. Vet hvordan situasjonen blir dersom man er uheldig i ung alder. Det sikrer jeg min sønn mot ved forsikringer!

Nei. Ikke enda hvertfall. Har bare ikke blitt sånn.

Ja, det e de. Begge to :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har babyforsikring og tegnet forsikring fra hun er 3 mnd.

Av bitter erfaring der min barneforsikring ble avsluttet og jeg ble ufør etter dette, så kommer jeg til å kreve at hun alltid har forsikring. Om jeg så må betale det selv!

Nei. Her sparer vi heller i fond, så får de pengene enten de blir uføre eller arbeidsføre (sistnevnte er tross alt overhengende mer sannsynlig). I tillegg vil jeg ikke være med på å støtte opp om et system som fører til enda større ulikheter i helse relatert til økonomiske forutsetninger, all den tid de som hadde trengt en slik forsikring mest er de som ikke har råd til å ha den.

Ja, de er forsikret. Vi synes det er trygt å vite at dersom noe skulle skje, så har vi gjort det vi kan for å langt på vei sikre det økonomiske, i det minste.

Ja begge gutta er forsikret :-)

Mini er midlertidig forsikret gjennom Gjensidige, mens vi venter på at Frende skal få ut fingeren og få på plass betalingssystemet sitt, slik at jeg ikke må til Bergen for å åpne sparekonto, kun for å få forsikringen.

Har nettopp fått ordnet det :) hun er 4. Skal forsikre babyen så fort som mulig når den kommer :)

Ja, har gjennom Gjensidige.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det er dem! Synes det er greit å vite viss noe skulle skje så er vi sikret!

Nei, har ikke vurdert det.

Hvordan er prisene?

Det har tidligere vært såpass høyt priset at vi ikke har hatt råd til det.

Back
Topp